Är så surt att man inte att en raggarbil när man nu ska ditt igen.
Sälj Saaben och köp en riktigt jänkebil istället!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Är så surt att man inte att en raggarbil när man nu ska ditt igen.
Sälj Saaben och köp en riktigt jänkebil istället!
/Benny
har mailat på diverse byten men inget napp en. dom som nappar är det för mycket fel på. byter gärna bort den har inget problem med det men då ska den va pålitlig med.
Inte för att vara sådan, men vädret ser ju allt annat än spännande ut.
Enligt klart.se så ska det komma 86mm över Västerås tors-lörd....... Hoppas verkligen att det hinner ändra sig. Ja, det skulle till och med komma åska under hela lördagen. Hujedamig!!!
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
86mm ute på gräsmattan = bilar med mindre markfrigång får lite problem
Det passar då bara jeepar med stora hjul då. Näe, vi får väl hoppas att regnvädret drar bort. Det är ju trots allt några dagar kvar till PBM.
/Benny
ALLT kan hända på ngra dagar.. mao vädergudarna gör så att det blir 90 % solsken på power meet!
90%!!!! 100% ska det vara. Hehe! /Benny
Inte för att vara sådan, men vädret ser ju allt annat än spännande ut.
Enligt klart.se så ska det komma 86mm över Västerås tors-lörd....... Hoppas verkligen att det hinner ändra sig. Ja, det skulle till och med komma åska under hela lördagen. Hujedamig!!!
/Benny
Enligt vädersajterna så skulle det regna här hos oss de senaste dagarna. Men här har det bara varit solsken och 20+. Så jag litar inte ett dugg på det dom säger. Bättre att ta en dag i taget och se hur det ser ut. Lite regn ska inte hindra mig från att dra till Västerås. Har det aldrig gjort. "Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"