Dom ser ut som orginal men är lite styvare, dock inte hårdaste. Den komfort man faktiskt kan unna sig är just topplagringar. Allt annat blir hårt som körv i bilen som rör väghållningsprestanda så jag tror det blir en kanonkombo. Hela drivlinan i ali bussningar och nylatron bussningar i upphängningen. Skönt att ha stenhård bil med mjukare topplagringar tror jag på
KW.3 har jag blivit lovad denna helgen nu men bussningarna ser ut att ta lite mer tid. Kommer nog ta allt i samma veva. Beställt lite bult, 2st Audi RS2 emblem och nya stålpackade gummilagringar till fjädrarna bak också som kommer. Monterat RS2 dörrsidor och kolfiberdelen till instrumenten. Ska rengöras ordentligt och fixa hålen. Värt med dessa dörrsidor... Slipper man göra om mekanismen för att öppna stänga, samt att det är dom som tätar dörren mot listen. Väger lite och är oldshool RS grejer som är kul att ha i bilen
Har ett par 16" Audi A4 fälgar (silvriga på min Audi) sletna sommardäck men fina fälgar. Bor du i Gbg är dom dina för en tusenlapp
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!