3988
Sök

Vad är det bästa du vet i trafiken?

Evildan
9 november 2012
OpelP1 skrev:
Navkapsel skrev:
M103 skrev:
Att släppa en snygg tjej över gatan och så ler hon eller vinkar eller nåt när hon går över. Det är kul.

Jo, riktigt mysigt!

Att inte släppa en ful tjej över gatan så hon pekar finger är ännu bättre! loltongue

lollol
Att inte släppa en snygg tjej över gatan, för hon förväntar sig att "alla" ska stanna och låta henne gå över, det är ännu bättre big_smile

1 412 Inlägg
9 november 2012
Evildan skrev:
OpelP1 skrev:
Navkapsel skrev:

Jo, riktigt mysigt!

Att inte släppa en ful tjej över gatan så hon pekar finger är ännu bättre! loltongue

lollol
Att inte släppa en snygg tjej över gatan, för hon förväntar sig att "alla" ska stanna och låta henne gå över, det är ännu bättre big_smile

lollol

1 534 Inlägg
9 november 2012
OpelP1 skrev:
Evildan skrev:
OpelP1 skrev:

lollol

lollol

Haha känns som att en "Vad är det roligaste du vet i trafiken" tråd är passande för såna här saker haha lol

4 637 Inlägg
9 november 2012
Evildan skrev:
OpelP1 skrev:
Navkapsel skrev:

Jo, riktigt mysigt!

lollol

Aldrig provat. Jag släpper över snygga tjejer år efter år bara för att jag tror att jag ska få ligga men inte....

Pim_Pim
9 november 2012
Köra ner i en stora vattenpölar så att allt vatten stänker upp på gångtrafikanter..
Då ler man ett bra tag efteråt. smile

Dumpersförare.
970 Inlägg
9 november 2012
Pim_Pim skrev:
Köra ner i en stora vattenpölar så att allt vatten stänker upp på gångtrafikanter..

och det är kul för dom som går? tycker det är mera barnsligt att göra det. gör du det om du ser en som kommer med en barnvagn med?

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97

Pim_Pim
9 november 2012
VolvoCoffe skrev:
Pim_Pim skrev:

och det är kul för dom som går? tycker det är mera barnsligt att göra det. gör du det om du ser en som kommer med en barnvagn med?

Glömde bort att det var på Garaget jag skrev.
Skulle bara skämta till det, får skriva det nästa gång.

Forummoderator
26 343 Inlägg
9 november 2012
Pim_Pim skrev:
VolvoCoffe skrev:
Pim_Pim skrev:

Det sjuka är att jag råkade göra ungefär detta när jag jobbade som brevbärare ute på landet.
Kom körandes på en grusväg där en grupp cyklister stod vid vägkanten och filosoferade. Gruppen bestod av mest barn och ungdomar, så jag sakta in och upptäckte alldeles för sent att där var vattenpölar över hela vägen, så dom blev ordentligt nedsprayade när jag gled förbi.
Backade tillbaka och bad om ursäkt såklart, men de stod bara och skrattade och sa det var lugnt..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Dumpersförare.
970 Inlägg
9 november 2012
Mack skrev:
Pim_Pim skrev:
VolvoCoffe skrev:

Det sjuka är att jag råkade göra ungefär detta när jag jobbade som brevbärare ute på landet.
Kom körandes på en grusväg där en grupp cyklister stod vid vägkanten och filosoferade. Gruppen bestod av mest barn och ungdomar, så jag sakta in och upptäckte alldeles för sent att där var vattenpölar över hela vägen, så dom blev ordentligt nedsprayade när jag gled förbi.
Backade tillbaka och bad om ursäkt såklart, men de stod bara och skrattade och sa det var lugnt..

visst kan sånt hända. inte alla som ber om ursäkt tror jag

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97

Avstängd
10 388 Inlägg
9 november 2012
Evildan skrev:
Stripz skrev:
jag i trafiken

Då är vi två om detta cool

Du gillar också Stripz i trafiken? wink

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Evildan
10 november 2012
it_mutt skrev:
Evildan skrev:
Stripz skrev:
jag i trafiken

Yeaopp, han är ju i Finland och kör, han är således inte ivägen för mig cool

Avstängd
10 388 Inlägg
10 november 2012
Evildan skrev:
it_mutt skrev:
Evildan skrev:

Haha, du tänker såååå! wink tongue

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Evildan
10 november 2012
it_mutt skrev:
Evildan skrev:
it_mutt skrev:

Jajamensan, men annars tycker jag fortfarande bäst om mig själv i svensk trafik och betackar mig för andra klåpare som stör mig när jag kör lite som jag vill big_smile

4 637 Inlägg
12 november 2012
Kul med alla hjälpsamma människor.

Satte mig fast med 244an i ett dike idag, många som stannade och frågade. Även räddningstjänsten som dessutom erbjöd sig att hämta en lastare och lyfta upp bilen. Lite brandbilsövning i närheten dessutom så tre brandbilar, en lastare och en polisbil på plats efter ett tag. Snacka om att det såg dramatiskt ut! smile

Yawn...
3 151 Inlägg
12 november 2012
Trådstartare
Trevligt att du fick hjälp smile

Evildan
12 november 2012
Navkapsel skrev:

Satte mig fast med 244an i ett dike idag, många som stannade och frågade. Även räddningstjänsten som dessutom erbjöd sig att hämta en lastare och lyfta upp bilen. Lite brandbilsövning i närheten dessutom så tre brandbilar, en lastare och en polisbil på plats efter ett tag. Snacka om att det såg dramatiskt ut! smile

Aj faen, inga skador på 244 eller Mr.H?
Blev det några dramatiska bilder knäppta?

4 637 Inlägg
12 november 2012
Evildan skrev:
Navkapsel skrev:

Tyvärr inga bilder, hade verkligen varit fränt att ha på tillställningen. Ett hjul hade inte ens markkontakt.
Inga skador på mig, på bilen lossnade lite rostskyddsbehandling från dragkroken bara i samband med upplyftningen. smile
Senast redigerat av Navkapsel (12 november 2012)

Evildan
12 november 2012
Navkapsel skrev:
Evildan skrev:
Navkapsel skrev:

Tyvärr inga bilder, hade verkligen varit fränt att ha på tillställningen. Ett hjul hade inte ens markkontakt.
Inga skador på mig, på bilen lossnade lite rostskyddsbehandling från dragkroken bara i samband med upplyftningen. smile

Svensk pansarvagn.
Skönt att det gick bra även med dig (sorry att 244 prioriterades big_smile )

4 637 Inlägg
12 november 2012
Evildan skrev:
Navkapsel skrev:
Evildan skrev:

Svensk pansarvagn.
Skönt att det gick bra även med dig (sorry att 244 prioriterades big_smile )

Jo, kan faktiskt tacka bilens konstruktion för att det gick som det gick. Markrigång och inte en masta plastaskit nertill och som stötfångare.
Haha, 244an är en del av mig så ingen fara!
Senast redigerat av Navkapsel (12 november 2012)

Voodoo
1 444 Inlägg
13 november 2012
Evildan skrev:
it_mutt skrev:
Evildan skrev:

Jajamensan, men annars tycker jag fortfarande bäst om mig själv i svensk trafik och betackar mig för andra klåpare som stör mig när jag kör lite som jag vill big_smile

Du vet jag kör lite över allt  här i europa  big_smile  haha

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum

Sök