Då fixade man problemet med olje lampan igår så nu går den som en klocka, passade på att riva ut mattan för att se hur den såg ut under, lite fukt men det blåste man bort ganska snabbt
blir att åka till garaget imorgon å kolla så att golv mattan har torkat, sen ska man försöka få av sommarfägarna så man kan slå på vinter däcken, btw bultarna har rostat fast så får se om fälgarna vill av xD
bilen håller fortfarande på att torka, och det kom en massa snö så orkade inte försöka byta däck på den ! förhoppningsvis är den torr nu i veckan så man kan få ut den på vägarna igen
då ska vi få fart på bilen, har fixat vinterdäck till bilen så ska lämna in den till toyota malmö för att låta dem lösa dem fast rostade hjul bultarna samt låsmuttrarna, sen ska den in på besiktning så förhoppnings vis är den ute på vägarna snart
har fått min catsh tank som sparky_s2 har byggt till mig och sen har jag krängt ihopa 4 däck till bilen så imorgon blir det en massa pill och bilder stay tuned
här kommer en bild på den nya c tanken som blev installerad fick inte av låsmuttrarna så har fortfarande sommar hjulen på >.< får dra till jobbet med bilen i veckan så man kan knäcka av dem !
det går en vacum slang från denna diff lås boxen ut i motor rummet som r pluggad, någon som vet om man kan koppla det direkt på vacum systemet ? här kommer en bonus bild från sol skyddet
Senast redigerat av street_racing_90 (18 december 2012)
händer inte mycket med bilen just nu men till helgen ska jag ta tag i det igen om inget kommer i vägen såklart!, drar till göteborg nästa helg för att hämta hem en komplett inredning till bilen så det ska monteras!
meckat lite i helgen och fick av två hjul, jävla skit att få av låsmuttrar som har rostat fast haha ingen hylsa dessutom så bilen ska stå på vinterdäck om en dag eller två, sen jäklar ska den besiktigas