Ja då va det då min tur att starta ett projekt. Har på mina tidigare bilar funderat på att lägga upp ett projekttråd men det har inte blivit av. Så nu tänkte jag få tummen ur och lägga upp det här. Bilen i fråga är en Volvo S80II... Visa mer
Då har man ringt till SAM och beställt lite godis till bilen.
• Heico belysta instegslister fram
• Heico "låspinnar"
Gottegris!
Man får vara det ibland. Va lite sugen på instegslister bak också men känns som de kommer att få en del stryk när ungarna hoppar in och ut. Kanske går att lösa med en bit genomskinlig skyddsfilm på den belysta delen.
Ja Heico har en del trevligt. Tyckte också att de såg väldigt konstiga ut med bultarna men de känns stabilare att dra åt med "nyckeln" och klart snyggare med kromad skalle istället för de vanliga tråkiga låsbultarna.
Det återstår att se. Jag va först sugen på deras frontspoiler men just nu föredrar jag faktiskt originalspoilern. Belysta instegslister bak blir det säkert och är sugen på avgassystem med dubbeloptik. Har även kikat på deras fälgar men det är ju nästan löjliga priser. De tar mellan 5.400-16.000 kr/st för fälgarna beroende på storlek och modell. Då är priserna UTAN däck.
Ja, jag tittade själv på deras fälgar, innan jag så priserna, då slutade jag titta Men, instegslisterna.. hur ser dom ut, bild på deras sida? Låter som en kul pryl faktiskt!!
Ja, jag tittade själv på deras fälgar, innan jag så priserna, då slutade jag titta Men, instegslisterna.. hur ser dom ut, bild på deras sida? Låter som en kul pryl faktiskt!!
Jag får tyvärr inte till nån direktlänk med min iPhone till instegslister men här är en länk till lite interiörprylar hos Heico:
Tack! Ja den lilla "Dremeln" med polertrissa och autosol funkade ju riktigt bra. Synd att det såg förjävligt ut med toningen på bakljusen. Det får väl eventuellt bli toningsspray på dom istället.
Blev ju kanon som vanligt:-) Jag röstar dock på att volvo texten säger hej då:_)
Ja jag är också rätt sugen på att fimpa Volvo texten men frugan vill gärna att den sitter kvar. Så jag får se. Är lite orolig att det kommer att se tomt ut. Nu börjar jag fundera på om man kanske skulle modda originalgrillen och skära ut "gallret". Hade varit snyggt med en grill med lite mer djuuup i.