Jahopp eftersom vädret var rätt så ostadigt idag beslutade jag mig för att riva ut inredningen i Vanen så man kunde få nått gjort idag trots allt
Jag började med att riva ut mattan och stolarna bak. Och efter att ha rivit i den jävligt skitiga och räliga mattan tror jag att jag smittats av både digerdöd och böldpest och säkert klamydia också som grädde på moset
Under mattan låg där några skivor plywood som var skruvade direkt i plåtgolvet. Detta är ju jättebra om man tycker om rost.
Lastöglorna var bultade genom golvet utan att man svetsat fast muttern under bilen det tackar vi för, inte.
Tack vare rosten dessa bulthål skapat så lossnade dom jättelätt ändå, skitbra om man säkrat lasten i dessa, eller inte!
Den mesta rosten på golvet har uppkommit där lastöglorna var bultade i golvet. Det var bara att med ytterst lite kraft dra loss dessa!
Blir en del att svetsa
även här satt det en lastögla...
... och även här. Det största hålet hittills...
...tills detta kom fram
Även här satt en lastögla!
Det mesta utrivet, bara längst bak kvar att riva,,,
..utrivet!
Nu har jag bara mattan framme vid framstolarna kvar att riva, sen blir det till att gå på träpanelen på väggarna där bak. Dom ska monteras väck så jag kan se hur det ser ut där bakom.
Det var alles ifrån mig idag eller som man säger over there
That's all folks...