har kopplat i nå ljud åt bror i hans audi och slutsteget tar störningar på nå vänster.. när han kör sakta så hör man hur generatorn laddar och när han startar bilen och har på ljudet så pangar de till samma när han stänger den. Är det bra att ha gjorden där uppe? http://i49.tinypic.com/34zboqp.jpg ?? har slipat plåtrent före och bult med låsmutter och brickor på den.. måste jag riva isär inredningen och dra i bältesinfästningen istället?
från första början drog jag plus och allt på samma men sen så drog jag om de seriöst och separat. men var signaljorden och gjorde en snabb lösning å drog en jordkabel till lågnivån och funka utmärkt
lånar tråden ! har samma problem men jag testade steg och stereo på extern batteri utanför bilen då funkar allt utanstörningar då borde väl singaljorden vara hel?
lånar tråden ! har samma problem men jag testade steg och stereo på extern batteri utanför bilen då funkar allt utanstörningar då borde väl singaljorden vara hel?
de väl bara testa att jorda signalen i stereon å testa om felet försvinner.
testade att löda 2 kablar på rca å fäste på stereons chassi och störningen försvann otroligt nog så nu kan jag väl utesluta att det är singaljorden endå ! ska man skicka in på lagning eller laga själv? stereon är bara 4 veckor gammal ; /
testade att löda 2 kablar på rca å fäste på stereons chassi och störningen försvann otroligt nog så nu kan jag väl utesluta att det är singaljorden endå ! ska man skicka in på lagning eller laga själv? stereon är bara 4 veckor gammal ; /