3644
Sök

Inför: Linköpingsträffen #4 28/7 -12

Konung
5 Inlägg
22 juli 2012
Jag kommer självklart dyka upp! :-)
Ser fram emot en fartfylld kväll!

Din mamma kanske!

3 Inlägg
23 juli 2012
Kommer smile

1 Inlägg
23 juli 2012
Kommer bli kalas! wink

674 Inlägg
23 juli 2012
Eventuellt om jag hinner få ihop min motor tills dess...

With great freedom comes great responsebility

11 Inlägg
121 Inlägg
23 juli 2012
Äntligen! Kommer självklart! smile

Mvh
Joakim Tovebrink, Västervik
www.RabiatMotor.com

28 Inlägg
23 juli 2012
Kommer förbi om vädret är bra wink

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
23 juli 2012
Kommer nog med min s13 smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

10 Inlägg
24 juli 2012
Kommer lätt! hoppas man får många fina bilder på nya bmwn!!
Senast redigerat av matthias91 (24 juli 2012)

Bilplastreperatör
87 Inlägg
25 juli 2012
Kommer självklart! smile

oijoij-society.com
774 Inlägg
25 juli 2012
Vilket tjat de verkar vara om Stanceträffen som kommer infinna sig?

Vad är problemet med att fler kommer som inte brukar komma för en "vanlig" träff inte lockar dem på samma sätt? Men ni kanske vill att de bara är samma bilar hela tiden?

Tycker de ska bli kul att flera kontakter man har från andra städer kommer, som tyvärr inte kan tänkas komma annars!

Hoppas att de kommer bli trevligt för alla parter samt att se reaktionen hos folk som hatar Stance!

7 Inlägg
25 juli 2012
Kommer absolut, ska dra med mig mer folk från vår lilla håla utanför Linköping smile

DinoSaurie
216 Inlägg
25 juli 2012
__AleXx_ skrev:

Vad är problemet med att fler kommer som inte brukar komma för en "vanlig" träff inte lockar dem på samma sätt? Men ni kanske vill att de bara är samma bilar hela tiden?

Tycker de ska bli kul att flera kontakter man har från andra städer kommer, som tyvärr inte kan tänkas komma annars!

Hoppas att de kommer bli trevligt för alla parter samt att se reaktionen hos folk som hatar Stance!

Håller me helt..
+
Kameran får jobba lite mer när de kommer mer folk/mer bil..bara positivt överlag på allt :o

147 Inlägg
25 juli 2012
__AleXx_ skrev:

Jag tycker enbart att det är en bra idé! så bara bra gjort av dig smile

/ / amneLL

983 Inlägg
25 juli 2012
Vet inte riktigt om man kan göra såhär men undrar om man får komma min golf gls cab te "stance" träffen kl 19?

oijoij-society.com
774 Inlägg
26 juli 2012
Alla är ju välkomna precis när de känner för, sedan är de ju helst så att Stance delen kommer försöka struktureras upp på en egen yta. Men eftersom jag är själv så får vi se vilka trådar jag klarar av att dra i för att lösa de! smile

64 Inlägg
26 juli 2012
R_Ekbladh skrev:
Gustav-91 skrev:
Är det värt och åka upp? hur har de varit de andra gångerna:)?

ja tkr vi åker upp dit öhrn. de ja pratat me som vatt där innan har sagt att de vatt riktigt bra. har själv inte varit där än men vill dit smile

klart ni ska upp, sällskap från eksjö?smile

7 120 Inlägg
26 juli 2012
Jag dyker också upp smile

Sök