tog några bilder och laddade upp här, tog sån sjukt lång tid att ladda upp och tycker garaget borde ha någon SNABBARE uppladdnings klient vafan som man kan välja mer än 20 bilder -_- iaf här kommer några stycken sen orkade jag inte ladda upp mer -_-'''''''''''
If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Slänger in dom sista från minneskortet också, jag är ingen redigerare så det får bli som det blir! säg till om ni vill ha bilderna på nån bil skickade till eran mejl!
If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Jag och min sambo åkte dit helt utan förväntningar, bara att vi tröttnat på att alltid se samma bilar i örebro, och fy faan vilken trevlig träff! Tummen upp till dom som fixat den! Å skönt oxå att fyllan (hos dom flesta) låg på en acceptabel nivå
Jag kan nästan lova att jag har bilder på alla era bilar, men att de är tagna med vidvinkelobjektiv, uppifrån ICA-skylten, är en annan femma
Det blev några bilder från marknivå också, bland annat på gänget med RX7or. Jag ska försöka hinna med att ladda upp ett femtiotal bilder under kvällen.
Jopp hittade min. den röda celican som står bakom lastbilen . Vart riktigt coola bilder där uppifrån.
för er som frågat jap blir en tredje träff och det blir alltid en lördag. "Fin Bils Parkeringen" kommer finnas nu med men kommer bli större. Vi såg lite som ej funkade och saker som funkade. så ändringar kommer ske. har ni nått awsome förslag Pma mig ditt förslag. vi kommer även ha förhandsbokning på nästa träff för vissa platser
för er som frågat jap blir en tredje träff och det blir alltid en lördag. "Fin Bils Parkeringen" kommer finnas nu med men kommer bli större. Vi såg lite som ej funkade och saker som funkade. så ändringar kommer ske. har ni nått awsome förslag Pma mig ditt förslag. vi kommer även ha förhandsbokning på nästa träff för vissa platser
mvh Griffin
har något datum satts än så man vet när man inte ska boka in massa saker;)?
mvh Griffin
jag har satt ett datum. ska bara orda med crew och se så alla dom kan anpassa sig til det datumet. så info bör komma nästa vecka
Ingen som har nå bilder på min corre? Var en kille som fota min bil ganska mycket på väg till västerås från enköping på E18. En silvrig Audi a4 tror jag det var. Han hängde ut genom rutan o fota Vore kul o se hur dom bilderna blev
Kanonbra träff var det i alla fall som vanligt! Väldigt roligt att så många kan komma.
mvh Griffin
jag har satt ett datum. ska bara orda med crew och se så alla dom kan anpassa sig til det datumet. så info bör komma nästa vecka