Bedömningen sker av dom jag satt på platsen. Vissa blir väl besvikna vissa glada smaken är ju som baken delad. Men parkeringen kommer att bli större och för anmälning kommer ske via min mail när allt är klart för att skrivas ut
Din bil är ju fin och kanon skick så ser inge svårigheter för dig
Ingen som har nå bilder på min corre? Var en kille som fota min bil ganska mycket på väg till västerås från enköping på E18. En silvrig Audi a4 tror jag det var. Han hängde ut genom rutan o fota Vore kul o se hur dom bilderna blev
Kanonbra träff var det i alla fall som vanligt! Väldigt roligt att så många kan komma.
Han håller på att fixa bilderna för fullt, jag får allihop på söndag. Och kan rätta dig med att det var en A6
Var det E39an med centrifugal kompressor? Var nämligen någon som rullade in med en busig kompressormatad (hörde bara ljudet) svart E39 med vad som såg ut som en jobbig koppling
Ingen som har nå bilder på min corre? Var en kille som fota min bil ganska mycket på väg till västerås från enköping på E18. En silvrig Audi a4 tror jag det var. Han hängde ut genom rutan o fota Vore kul o se hur dom bilderna blev
Kanonbra träff var det i alla fall som vanligt! Väldigt roligt att så många kan komma.
Han håller på att fixa bilderna för fullt, jag får allihop på söndag. Och kan rätta dig med att det var en A6
Bara för att alla andra frågar om sina bilar så gör jag också det! Om någon fånga min supra på bild elelr när jag busade lite på parkeringen får dom gärna Pm'a mig!
hihi puss
TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.
Får försöka mig in i "boxen" nästa gång, för du verkar ha missat mina rakt-fram röksignaler
Du får säga till innan du ska lägga en rökare, annars, typ tuta tre gånger och vänta 10 sekunder, så alla hinner ta fram sina kameror
Jag lyckades rycka upp kameran och dokumentera en av dem när du for förbi, men jag hann dessvärre inte med att ställa fokus, så det blev bara skräp av bilden
Får försöka mig in i "boxen" nästa gång, för du verkar ha missat mina rakt-fram röksignaler
Du får säga till innan du ska lägga en rökare, annars, typ tuta tre gånger och vänta 10 sekunder, så alla hinner ta fram sina kameror
Jag lyckades rycka upp kameran och dokumentera en av dem när du for förbi, men jag hann dessvärre inte med att ställa fokus, så det blev bara skräp av bilden
vi får köra på det. Har hittat rökmaskindäcken delux nu ju
I love being a nobody - because nobody is perfect.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
26 juli 2012
kameramannen skrev:
Minister skrev:
kameramannen skrev:
vi får köra på det. Har hittat rökmaskindäcken delux nu ju
Var det E39an med centrifugal kompressor? Var nämligen någon som rullade in med en busig kompressormatad (hörde bara ljudet) svart E39 med vad som såg ut som en jobbig koppling
Kan ha varit den , ja det var första gången jag körde bilen så kopplingen var inte min bästa vän just då hehe! Man vill ju inte gärna slira sönder grejjerna heller..