Hehe skulle sätta dit dörrar och lemmen tänkte jag.. Så karossen står som den ska tänkte jag..
Krävdes lite mer än så. Passformen på dörren var ju minst sagt sunkig men efter ett tag fick vi rätt på det så nu verkar det funka.
Det värsta är ju längst bak. Den balken existerar i princip inte så allting hänger. Blev ju lite problematiskt när lemmen skulle på. Lite icke-protokoll-liknande ideer så har vi lyckats få det relativt rakt... sålänge den sitter i "riggen" :woot:
Skit fint! Riktigt ball bil också, älskar Chevrolet Blazer de är så jävla grymma! Och du gör ett skit bra och fint jobb också, så jag tar fanimej och lägger en prem
Idag sågade jag bort mittersta delen av golvet. Varför gjorde jag just så? Tja.. Eftersom någon ärthj*rna någon gång har svetsat dit plattjärn kors och tvärs över golvet och lustigt nog svetsat dom ovanpå karossbultarna så var dessa tvunga att plockas bort först. Så då blev det att jag tog golvet också när jag ändå höll på. På detta vis kan jag svetsa en balk till de nästa sista fästena så den har något att stå på när jag sen kapar bort den bakre balken. Typ.. Min hjärna uppför sig inte alltid exemplariskt.
riktigt fränt! gillar dessa gamla skogsmaskiner, synd bara att det inte finns så många fina av dem kvar längre... skulle va kul att ha en jävla så man kan ut i skogen och köra somfan!
När första snön kom fick vi ca 3dm. Ungefär en tredjedel låg innuti garaget. (Överdrift, javisst) Det visade sig att det lyckas snö in från nocken vilket är 9m upp och ingen är intresserade av att gå upp där eftersom taket är fullt med snö. Så det blev med ilfart till Jula och handla en pressening stor nog för att täcka bilen. Alla elprylar rullades in under och sen på med presseningen. Sen dess har det inte hänt något.
Nu har all snö töat bort och vi har legat på +5 i snart två veckor så är grymt sugen på att packa upp allting igen. Får se hur jag gör när väl förkylningen lagt sig.
Kul att du gillar det. Kommer dock stå still ett tag till för snöhelvetet är tillbaka. Jävla besvikelse när första snön kom och det bara öste in genom taket.