Ta en svart spritpenna till skruvarna om du vill dölja dom, annars lite superlim och fluff från inredningen och ge dom en afro behandling så man bara kan se korset på dom så blir det kanske bra.
Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Den blir redigt frän trots att det är en duettRod....såg den var med i bilsport där dom hade reklam för custom show på elmia! vi ses där:)
Haha va? Det var mer än vad jag visste!
Works skrev:
Ta en svart spritpenna till skruvarna om du vill dölja dom, annars lite superlim och fluff från inredningen och ge dom en afro behandling så man bara kan se korset på dom så blir det kanske bra.
Ja det lät som en rätt bra plan
Brown_bomber skrev:
Coooooolt bygge! Bra projekt tråd!
Tackar! E lite för min egen del som jag gör tråden me, utifall att man blir (mer) senil o måste se vad man gjort
hahahaha , lämna dom på eloxering då, rosa kanske skulle va snyggt?
Det var ju inte en dum ide! Kanske blir ett snyggt kontrast
Var ute en snabbis i garaget ikväll, blev yr i skallen då jag sket i o använda andningsskyddet när jag lekte med blåbärssoppan, o lite feber på det så mår man gött
Började regla upp växellådstunneln
Sen plasta jag, spännde tyg och regla lite mer. Glömde ta kort under tiden såklart....
Jag kommer inte påstå att jag e nån vidare expert på detta med glasfiber, men med lite spackel kanske det kommer se fint ut detta med!
Skruvade fast passagerarsidans dörrpanel o tog kväll sen
Responsen har vart över förväntan idag! Gick förbi bilen ett par gånger o det stod alltid någon o tog kort eller stod o tittade. Riktigt roligt tycker jag!!
Tog några kort jag med höhö. Blev rätt hyffsat klar med inredningen innan mässan, vilket bilderna skvallrar om. Fick göra om dörrpanelerna då dom tog i stolarna.
Chevrolet Suburban '80, 307/350. Bara metallskrot kvar! Viktigaste läxan: Försäkra aldrig en bil genom Trygg-Hansa!
Chevrolet Corvette Stingray '71, 496/400.
Ford Model A '30. Svensksåld!?