Jag har likadan audi, har också boost controller på min, dock klarar min 0.85 utan spikning eller hack.. men över 0.9 så går överladdnings skyddet in:P, så för att öka det mer få du chippa bilen
Jag har likadan audi, har också boost controller på min, dock klarar min 0.85 utan spikning eller hack.. men över 0.9 så går överladdnings skyddet in:P, så för att öka det mer få du chippa bilen
Jag får inte rädd på laddtrycket. Nu helt plötslig börjar de spika vid 08 ladd. Fick sänka ner den till 05 och då började bilen gå fettigt. Har kopplat dator och fick felkod på luftmassmätare. Har 3 luftmassmätare liggandes ska prova byta och prova mig fram
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Jag och Jimmy på JTPerformance har bestämt oss att vi ska köra på Stance. Vi hade planeringar om att vi skulle köra bana med den fast det lutade mer åt stance och nu har vi bestämt oss med det. Bilen har redan coliovers ska skaffa större fälgar förmodligen A8 fälgar. Bilen ska sänkas ännumer än vad den är. Samt ska köra stickbombin film på huven gula lampor samt mycket mer. Förmodligen kommer den bli klar tils sommaren!
Jag har likadan audi, har också boost controller på min, dock klarar min 0.85 utan spikning eller hack.. men över 0.9 så går överladdnings skyddet in:P, så för att öka det mer få du chippa bilen
Jag får inte rädd på laddtrycket. Nu helt plötslig börjar de spika vid 08 ladd. Fick sänka ner den till 05 och då började bilen gå fettigt. Har kopplat dator och fick felkod på luftmassmätare. Har 3 luftmassmätare liggandes ska prova byta och prova mig fram
Kör du med N75ventil eller har du kopplat ut den?
motorer är nästan helt utanför min kunskap, men vad gör N75 ventilen o hur gör man för o koppla bort den. o vad gör den för nytta där den sitter idag?
Jag har likadan audi, har också boost controller på min, dock klarar min 0.85 utan spikning eller hack.. men över 0.9 så går överladdnings skyddet in:P, så för att öka det mer få du chippa bilen
Jag får inte rädd på laddtrycket. Nu helt plötslig börjar de spika vid 08 ladd. Fick sänka ner den till 05 och då började bilen gå fettigt. Har kopplat dator och fick felkod på luftmassmätare. Har 3 luftmassmätare liggandes ska prova byta och prova mig fram
Kör du med N75ventil eller har du kopplat ut den?
motorer är nästan helt utanför min kunskap, men vad gör N75 ventilen o hur gör man för o koppla bort den. o vad gör den för nytta där den sitter idag?
N75 ventlien styr wastegaten typ, så om den går isönder så går bilen ner till LIMPO mode som ska skydda turbon o motorn, då ligger laddet på ca 0.3
Jag får inte rädd på laddtrycket. Nu helt plötslig börjar de spika vid 08 ladd. Fick sänka ner den till 05 och då började bilen gå fettigt. Har kopplat dator och fick felkod på luftmassmätare. Har 3 luftmassmätare liggandes ska prova byta och prova mig fram
Kör du med N75ventil eller har du kopplat ut den?
motorer är nästan helt utanför min kunskap, men vad gör N75 ventilen o hur gör man för o koppla bort den. o vad gör den för nytta där den sitter idag?
N75 ventlien styr wastegaten typ, så om den går isönder så går bilen ner till LIMPO mode som ska skydda turbon o motorn, då ligger laddet på ca 0.3
tack för svaret, men laddet ligger väl på 0,3 orginal på dessa bilar har jag för mig. jag misstänker att min har gått sänder då
motorer är nästan helt utanför min kunskap, men vad gör N75 ventilen o hur gör man för o koppla bort den. o vad gör den för nytta där den sitter idag?
N75 ventlien styr wastegaten typ, så om den går isönder så går bilen ner till LIMPO mode som ska skydda turbon o motorn, då ligger laddet på ca 0.3
tack för svaret, men laddet ligger väl på 0,3 orginal på dessa bilar har jag för mig. jag misstänker att min har gått sänder då
laddet orginal på dessa med k03 turbon ligger runt 0.6-7 är jag rätt säker på så om den laddar 0,3 så är det något som har brakat och gör att den hamnar i LIMP mode.
N75 ventlien styr wastegaten typ, så om den går isönder så går bilen ner till LIMPO mode som ska skydda turbon o motorn, då ligger laddet på ca 0.3
tack för svaret, men laddet ligger väl på 0,3 orginal på dessa bilar har jag för mig. jag misstänker att min har gått sänder då
laddet orginal på dessa med k03 turbon ligger runt 0.6-7 är jag rätt säker på så om den laddar 0,3 så är det något som har brakat och gör att den hamnar i LIMP mode.
tack då kan jag nog med säkerhet säga att min ventil är sönder
Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!