Uppfräschning och en del trucker styling en drömbil som helt enkelt ska fixas så som ja vill ha den;) kommer vara ett rullande projekt. Version 2,0 påbörjat på sidan 23
Om det är någon som ska till Nordic Trophy på Elmia i morgon så kommer min pärla stå parkerad utanför någon stans:)
Henke är du hemma i morgon så kan ja försöka ta med luftburken för ja åker ju förbi på vägen mot Elmia. (Ska bara minnas att ta med den också;P )
Men din jävel! Skulle ha hojtat va ju där jag... Varför finns det inte en app till mobilen så man får notiser på updates från ens favvo projekt!?!
Det kommer fler tåg var så säker tänker inte sälja henne än på några år ;D Och sen blev det ju bestämt rätt hastigt annars hade ja ju sagt till tidigare för allas skull Var du där idag (lördag)? Och framför allt tack kul att höra att du gillar tråden fast den är lite seg just nu
Ett sånt här par är det tänkt att bli sen iaf om nån har funderat på de? Ca 5 tum stora och utan värmeplåtarna och kanske någon meter lägre.
Eller kanske denna storleken Rostfritt snusk är vad det är!!
Att två så lika bilar kan bli så olika Undra vad den dricker med dom däcken
MVH Kristoffer Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Fint att få luftburken levererad Synd bara att jag var tvungen att ge mig iväg igen. Hade velat kika lite mer på turbobygget egentligen... Det får väl bli en annan gång.
Det spelar ingen roll hur fläskig man tycker sin bil är, det finns alltid nån som ska vara värre
Ja så är det ju alltid men det är väldigt fascinerande att 2 bilar från samma familj kan se så sjukt olika ut. Men jag är rätt nöjd med höjden på min så såhär hög lär ni aldrig få se min iaf
Dr_struts skrev:
Allt kan inte hända på en gång! Bara att kika på min tråd ju ^^
Du får hojta innan du åker på event
Nä det är sant och nu är det husköp på g så de kanske kommer dröja lite innan det händer nåt stort på bilen men småsaker kommer det hända HAHA yes klart jag ska säga till nästa evenemang blir nog Gråbo Trophy utanför Göteborg den 20/9-14 och då ska ja ställa ut min bil också Är faktiskt lite nervös för detta
henke_99 skrev:
Fint att få luftburken levererad Synd bara att jag var tvungen att ge mig iväg igen. Hade velat kika lite mer på turbobygget egentligen... Det får väl bli en annan gång.
Ja det är service De är bara att bjussa på en kopp nästa gång ja ska på det hållet så kan du kika så mycket du vill Ja åker ju ditåt titt som tätt (bara ja slipper grusvägen from HELL) HAHA
Nu är det som såhär att nu har ÄNTLIGEN!! mina grejer kommit hem till mig Någon som är nyfiken??
Men tyvärr kommer det inte hända något mer än en stor service med olja och filter och sen ställas in för vintern för ja ska flytta till hus och då kommer detta projekt vila lite till våren.
Så nu till vad som landat det är dessa skönheter!!
6 stycken dunderstora fälgar och däck mickey tompson är nästan hundra säker att det är exakt dom fälgarna som ni ser på denna bilen så det ger ju ett hum om hur min kan se ut till våren
Hoppas ni är nöjda med denna lilla lilla uppdate kommer mer till våren eller innan den som följer får se Puss & kram
Bäckebol...vid Angeredsbron, frugan skrattade gott åt dina cohones(eller hur det nu stavas) du hade på dragkroken.. Såg väldigt fin ut bilen när man såg den i värkligheten!!
If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!
Bäckebol...vid Angeredsbron, frugan skrattade gott åt dina cohones(eller hur det nu stavas) du hade på dragkroken.. Såg väldigt fin ut bilen när man såg den i värkligheten!!
Haha glad att man kan glädja folk Tack så mycket ska försöka visa den mer men har inte funnits tid känns det som. Men nästa år blir de nya tag Och om tre(ich) veckor går bilen i vinter vila