Men fiat TC vore inte helt fel. Delar ladan lite delar/layout med fiat 131 eller liknande? De ser inte helt olika ut!
Yes det gör dom! Så borde inte vara helt omöjligt att peta dit en sådan Dock så är ja lite av den åsikten att motorer skall va i den bil dom kom i ursprungligen, men framtiden får visa helt enkelt!
Kvällsfråga! Sitter och försöker få ihop de sista delarna som behövs till bygget.
Är Mr. Tuning ett seriöst företag? De har nämligen skärmar som ser ut att ska passa bra på Ladan. Har mailat dem två gånger för ca 3 veckor sen, men inget svar
Skärmar påväg från England! Valet blev likadan som tidigare men med 95mm breda bak, borde bli bra!
Sen så har jag fått däck på fälgarna äntligen! Dock så håller inte fälgarna tätt så bara att meka sönder allt igen, verkar vara riktigt jävligt att få dessa täta men det skall nog lösa sig. Allt för denna gång!
Nån bild måste man ju sätta upp, så bjuder på två av min Miata och nyligen byggda budget Cafe racer. Compomotive fälgarna sitter på Miatan och får vara ute på provtur, så nån koppling har ju bilderna iaf!
Kul med en ball Lada! Har jobbat en del i Ryssland och har alltid velat ta med mig en hem och bygga något fränt av, så det här tar jag och följer med spänning
Kul med en ball Lada! Har jobbat en del i Ryssland och har alltid velat ta med mig en hem och bygga något fränt av, så det här tar jag och följer med spänning
Det låter som en plan! Även om dessa bilar är riktigt äckliga att ha och göra med. Men någon slags charm har de eftersom att man fortfarande håller på