annars kan du pröva att ta en plattmejsel och slå in i den biten som sitter fast, kan hända att de är för hårt men med lite tur kanske du får ett spår som går att skruva ut den med
annars kan du pröva att ta en plattmejsel och slå in i den biten som sitter fast, kan hända att de är för hårt men med lite tur kanske du får ett spår som går att skruva ut den med
kanske finns en anledning till att ingen gjort det Men vad är det för årsmod..
hahajo en -90 så det är ej runda fula lysen Min kompis ska köpa sådan rund angel slinga till sin e30 så jag ska få låna och testa, men dom kommer gå med switch för lär knappast få det genom bess
Och lova att det inte blir något ludd i den O.O Då avprenumenerar jag direkt
Dags för update snart också väl?
Porr ludd? nejnejnej, Ingen raggare här inte! Blir troliget att lacka venylen i svart och byta stolar och all till svart! har den äckliga blå inredningen^^ bashögtale och nya högtalare i dörrarna jo det är dag för det! har dock inte gjort så mkt, lackat lite fler delar. letar fortfarande efter en turbo! när jag har fått tag på en så ska det beställas delar! då blir det många uppdateringar det kan jag lova! sen ska jag börja slipa ner bilen när snön är borta! letar efter ett nytt garage med så får se om det blir en flytt för bilen!