Då ska pärlan fixas till Den ska lackas om till svart. Ta ur den blå fula inredningen och byta mot en svart. Tona rutorna. På med fälgar. Troligtvis bygga in turbo. Och mer kommer med farten hehe
Senast redigerat av Monkey-FreaK (22 augusti 2014)
ny lackad och fin! nästa blir att putsa och lacka alla dom andra delarna^^ Om det är någon i jönköpingslän som har en turbo till volvo 940 så säg tilll
Hmm någon som har förslag på färger till delar på motorn?? Har så jävla svårt att komma på vad jag ska ha! till tlx vatten pump, motorfästen m.m
Jag lackade alla delar på dom rödblock-motorerna jag renoverade i silver ut över block och ventil-kåpa, såg fräscht ut länge efter och om man håller efter det ser de nytt ut under mycket lång tid
Hmm någon som har förslag på färger till delar på motorn?? Har så jävla svårt att komma på vad jag ska ha! till tlx vatten pump, motorfästen m.m
Jag lackade alla delar på dom rödblock-motorerna jag renoverade i silver ut över block och ventil-kåpa, såg fräscht ut länge efter och om man håller efter det ser de nytt ut under mycket lång tid
Lycka till!!
Har funderat på det! men vet inte om det passar ihop med ett svart block?
Oj det var sjukt vad dålig man har varit på att uppdatera här! Men nu har lite delar blivit blästrade! Tack till Urban Johansson! Bilder på delarna kan komma upp imorgon om jag inner^^ Har fortfarande lite problem med vad jag ska ha för färg på alla delar på motorn! några tips?? För tillfället letar jag efter en 531 topp och en turbo, sen så fan så kommer projektet att lyftas! Beställa nya delar! kammar och så vidare! Ha det bra! )