Budgetbygge, är student så jag har inte råd att spendera en förmögenhet på att fixa bilen men det kommer komma på en MASSA nytt:) Framtidsplaner, vill ha bilen så clean som möjligt, inga bodykit eller spoilers då.. ska mest fixa... Visa mer
Har hållt på att städa bilen, grundligt, hela dagen.. hundhår är nog det värsta att få bort, tog ju flera evigheter att damsuga bort ett hår.. men när väl det var borta och jag kände mig nöjd för dagen fick jag för mig att försöka låsa dörren, det gick inte så jag låste den inifrån, nu går dörren inte att öppna (y) har iaf något att pilla med imorn :p
Har hållt på att städa bilen, grundligt, hela dagen.. hundhår är nog det värsta att få bort, tog ju flera evigheter att damsuga bort ett hår.. men när väl det var borta och jag kände mig nöjd för dagen fick jag för mig att försöka låsa dörren, det gick inte så jag låste den inifrån, nu går dörren inte att öppna (y) har iaf något att pilla med imorn :p
Funderar på att beställa denna ratten, blir det bra tro? har också funderat på att köpa sportstolar, men tar nog föör lång tid att modda så att dom passar.. skulle inte stolar från en a/s/rs4 b5a passa i min?