Budgetbygge, är student så jag har inte råd att spendera en förmögenhet på att fixa bilen men det kommer komma på en MASSA nytt:) Framtidsplaner, vill ha bilen så clean som möjligt, inga bodykit eller spoilers då.. ska mest fixa... Visa mer
nice ratt du gör insida först ja jag börja med ut sidan och jobbar inåt^^
ska inte göra så mycket med utsidan, förutom att fixa lacken, lacka om fälgarna + byta lysen ev lacka dom svarta:) sen blir det nya stolar, ny ratt och lite annat smått och gott
Ta lite bilder på hur det ser ut där inne i bilen med, det är ju alltid intressant
det får nog bli på lördag, när jag ska pyssla med bilen den är ganska sliten inuti just nu, men jag har svarta överdrag så det ser liite bättre ut än den vanliga beigea färgen:)
Mina planer om att lacka fälgarna på lördag har gått i kras... eftersom jag inte klarade av matte B i tvåan får jag gå om det nu i trean... Konstigt nog så har skolan fått för sig att lördagar är dom bästa dagarna att plugga på..
aa vill ha det, men då måste man ju först hitta några jag ska börja med inredningen om tidigast 2 veckor, pysslar med bilen på bara lördagar och söndagar.. så det blir ju att fixa rost nästa vecka
Vart och "jobbat" på bilen idag.. Måste bara säga att det är riktigt kul att pyssla med bilar (går inte i fordon så detta är den första bilen jag har fixat saker på)
Lite bilder:
Såhär ser fälgarna ut med däck på, har inte monterat däcken på bilen ännu, de andra två fälgarna och bromsoken ska torka först..
aa vill ha det, men då måste man ju först hitta några jag ska börja med inredningen om tidigast 2 veckor, pysslar med bilen på bara lördagar och söndagar.. så det blir ju att fixa rost nästa vecka
http://nordicaudi.com/ här säljer o köper alla audi nördar sina stuffs så du lär hitta s2 inredning där. Finns mycket inredning till just s2or för att de flesta river ju ut allt o bygger bur o sätter in sportstolar
http://nordicaudi.com/ här säljer o köper alla audi nördar sina stuffs så du lär hitta s2 inredning där. Finns mycket inredning till just s2or för att de flesta river ju ut allt o bygger bur o sätter in sportstolar