söndag och måndags fix
plockar ner fronten för att mäta för framtida intercooler och koppla in alla lysen ock fixa fästen för kamei fronten
låna pappas intercooler och mäter med men är för stor blir en mindre i 4" istället
kamei kitet på plats ska lackas senare men är mer saker som ska lackas så tar allt på samma gång positionsljus är inkopplat här med
provar 17" har dock bara en
och det sitter lagom så det blir 17/8" med 215/40 eller 205 beroende på hur det ser ut bak
h4 xenon 4300k
blinker på skärm färdigt
körde upp bilen på gropen för att kolla hur det var med rost å bromsrören och bränslerören var rostig så dom får bli nya. sen så behöver bakaxel bryggan en till fix då den var lite rostig med men inte något hål iaf
även börjat lite smått på min hållare till ladtrycket är mkt kvar på den å ska byggas så man kan bytta tbx till org galler
tack å hejs för mig har inte så mkt jag kan gör med bilen då det är saker kvar hos föra ägaren som måste hämtas
det som jag vet fattas är handtag fram. förstärkning i listerna som är från äldre 100an. stötfångarbalen bak och 4 fjäder ben som ska blästras och lackas och skos med en ny 40mm sänkningsats med dämpare är det tänkt