2736
Sök

Bytta ut visa saker ur växellådan!!

50 Inlägg
27 augusti 2012
Trådstartare
hej som rubriken säger söker! har en 940 turbo m90 lådan som behöver bytta ut lameller o vidare de standars saker som slits ut! o behöver göra de så fort som möjligt då jag får hem sakerna i veckan o behöver bytta de så fort som möjligt o är inte så inne på den biten med växellådan! så om nån skulle tipsa en blig verkstad som gör arbetet bra eller vill hjälpa till för en liten slant skulle skulle göra mig super glad big_smile

själver håller jag hus i en liten liten liten by som heter Töre utan för Kalix!! uppe i Norrland!!

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P

KHRacing
27 augusti 2012
Tryckplatta, urtramningslager samt lamell är det du behöver byta efter att ha läst din beskrivning

(det är väl ingen automat?) Mekonomen.se skeriv in ditt regnumemr & beställ, & lämna med delarna till en
mindre verkstad så har du allt billigare. större verkstäder brukar inte gilla att man har med sig delar för byte.

50 Inlägg
27 augusti 2012
Trådstartare
KHRacing skrev:
Tryckplatta, urtramningslager samt lamell är det du behöver byta efter att ha läst din beskrivning

(det är väl ingen automat?) Mekonomen.se skeriv in ditt regnumemr & beställ, & lämna med delarna till en
mindre verkstad så har du allt billigare. större verkstäder brukar inte gilla att man har med sig delar för byte.

manuell grejerna är beställda o på vägg.. o har pratat med en mindre verkstad här jag bor i närheten o han kan inte ta in bilen på ett bra tag hmm... de är de som blir lite jobbigt!! då de måste byttas >< kan knappt gasa innan de slirar hmm

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P

Sök