Leeedig!, tagit torsdagen ledigt från kontoret.
Jag tänkte sova ut, sedan ligga och dra mig i sängen och helt vägra att gå upp
så 0550 vaknar man,
jaha. ... Nu då ?? Man ligger och trummar lite med fingrarna, stirrar upp i taket och .. nä, De är väl lika bra att gå upp
En kopp kaffe och ned i verkstan då. Det är faktiskt ganska trevligt att vakna tidigt och åka ned i källaren för något litet meningslöst pyssel.
Så,
Pop the hood!OOooooh, You Dirty, DIRTY filthy Boy!De där är ju ingen speciellt trevlig syn.
Så jag tänkte fuska till de lite
ST220 black EnginecoverOch fuska, de gjorde jag verkligen
Jag hade en ambition, men inte motivationen till att göra det ordentligt. Så låt oss kalla det för ett "experiment".
Jag lade inte tid nog på förarbetet, så resultatet blev lite si o så. Men "sedan" ska jag jag om det, bättre
Slipgrund så man får en plan yta och kanske lämna iväg det på riktig lack ? Det är en helt meningslös sak att lägga pengar på, men åh andra sidan, det är alltid kul att ha god puts på sakerna
lite gay, men det är ok. Jag är så säker i min manlighet att jag klarar av att vara lite putsbög
ST220 black EnginecoverST220 black EnginecoverST220 black EnginecoverDet får se ut så där tills vidare
Nu kommer jag lägga all tid på Hondan de närmsta månaderna, men när den rullar igen så kommer det säkert något nytt kul till den här.
Oh, just ja.
Det kändes som att det var dags för sommarfälgar också
Det blev inte svarta hjulmuttrar, utan det blev samma brons som jag har på Hondan
Det är lite kul att ha två bilar i samma tema
Bling'it!Nuså, dags att fira att någon mulade en kille med hallucinationer för typ 2.000 år sedan. ...
Over and Out
/T