Har säkert missat det i tråden men hur måste underarbetet vara? Har en bil som inte är det snyggaste i lacken med mycket stenskott och mycket tjära och skit. plastdip eller foliering, funkar något utav detta?
Har säkert missat det i tråden men hur måste underarbetet vara? Har en bil som inte är det snyggaste i lacken med mycket stenskott och mycket tjära och skit. plastdip eller foliering, funkar något utav detta?
Avfettat och torr... Sen funkar dippen klockrent. Foliering vet jag inte...
Avfettat och torr... Sen funkar dippen klockrent. Foliering vet jag inte...
Delarna som ska folieras kan du torka rent med T-röd så fastnar det bra
hoppsan, missade visst en sida frågan gällde den som dippat instrumentbrädan (dippat över trä panelen)
Jo jag tog bort panelen och dippade på sidan av, men listerna på dörrarna satt som berget så dom fick jag dippa på plats, gick bra det med, men svårt att få bra täckning på kanterna. Men jag blev ändå nöjd med resultatet.
Min första foliering någonsin och det börjar se riktigt bra ut Riktigt roligt men tidskrävande arbete.
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Tackar, lägger upp några bilder sen när den är klar med
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!