Tack för en skön träff! Synd bara att jag valde såna skitdäck i bak för hela slitytan på ena backdäcket beslöt sig för att lossna under andra börnen.. Ja plus att den sköt ur sig massa vatten pga trasigt kylarlock..
Angående bil så diggade jag Volvo 242an med BMW motorn!
Hoppas alla kom undan farbror blå bara, såg att dom var överallt när jag åkte därifrån!
riktigt trevlig kväll dock lite idioter som låg typ fullgas varvstopp genom parkeringen och inte tänkte på att det faktiskt va folk som faktiskt kan gå ut mitt framför dom..
Annars helt perfekt träff, utan att polisen brydde sig på tok för mycket!
En del av mig känner "alla var vi volvo i början" men andra delen av mig känner "men inte fan betedde jag mig som en idiot för det". Tror det är dags för lite civilkurage från alla runtomkring - gå fram - markera - det är fan inte ok.
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Var där en liten stund. Det var trevligt om man bortser från alla som måste hålla på och gasa på fel ställe. Det var ju stundtals med livet som insats som man korsade "raksträckorna" inne på parkeringen.
Seriekrocken på E18 östergående vid avfarten mot Barkarby såg ut att innehålla en och annan finbil, men det kanske bara förbipasserande välputsade bilar ändå?
//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (23 september 2012)
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/
Nöjd med träffen träffen trots vädret, grym uppslutning.
Sen får man ju hoppas att dom jävla idioterna som skulle få folk att burna inte hade nån koppling till själva träff arrangemanget.
Det enda dom gjorde var att skapa irritation och stoppade upp trafiken samt att dom själva var i vägen o utsatte sig själva o andra för livsfara när folk faktiskt ville burna.
Ska det behöva gå så långt att det nästan blir slagsmål för att man inte får välja själv vad man ska göra med sin egen bil.
Nej, fulla jävla wannabe gangsters kan hålla sig nån annan stans för där hör dom inte hemma.
En del av mig känner "alla var vi volvo i början" men andra delen av mig känner "men inte fan betedde jag mig som en idiot för det". Tror det är dags för lite civilkurage från alla runtomkring - gå fram - markera - det är fan inte ok.
Håller med, inte ofta man känner sig malplacerad när man besöker en bilträff nykter
Någon sprang efter en Volvo som burnade bland alla bilar på parkeringen och ifrågasatte ynglingens beteende - bra!
Han kanske tänkte, hoppas de här kommer med på film nu men lite vett får man ha tycker man
arson skrev:
kameramannen skrev:
Håller med, inte ofta man känner sig malplacerad när man besöker en bilträff nykter
Någon sprang efter en Volvo som burnade bland alla bilar på parkeringen och ifrågasatte ynglingens beteende - bra!
Nästa gång så kommer ja trycka till dom me kryckorna! Livsfarligt speciellt alla skrotvolvosar om de skulle paja nått sen är dom uppe i publiken o kör över nån! noll respekt! burna kan man göra på speciella platser helt enkelt!
Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
De va en grym kväll, Många fina bilar, Minus va till idioterna på vägen me barnslig mask som uppmanade folk till o burna, Kom aldrig till teäffarna längre utan stanna kvar i ghettot o skräm barn me era masker!
De va en grym kväll, Många fina bilar, Minus va till idioterna på vägen me barnslig mask som uppmanade folk till o burna, Kom aldrig till teäffarna längre utan stanna kvar i ghettot o skräm barn me era masker!
råkade ut för honom med! dock ville han bara höra en slö 4a på varv XD
råkade ut för honom med! dock ville han bara höra en slö 4a på varv XD
Haha ena killen me mask börja ju tjaffsa me en kille i S2000 o de blev kaos, synd att såna förstör xD
En kväll med många intryck. Fastnade på e18 kanske 20 bilar bakom själva olyckan och fick stå där över en timme och glo. Inte allt för skoj då man snabbt får dåligt tålamod men inte mycket att göra. Man får väl vara glad att man inte kom lite tidigare och själv vart inblandad.
Väl på träffen var det väldigt bra uppslutning med tanke på regnet. Man vet att träffen är stor när man inte vet hur man ska göra ett system när man går så man ser allt Plus för hummern med maffiga 28" fälgar. Även plus till snubben som gick runt och drog en bil med fiskekrokar i ryggen. Även kul med vissa bilar som har fyrsiffrig effekt som vet hur man använder bilen och inte bara har den hemma i garaget. Kan fortsätta hur länge som helst.
Negativt är som andra sagt tidigare, folk som inte respekterar andras bilar och hetsar till att man ska börna.
Någon som fick min traktor att fastna på bild när bakdäcken användes??
Så storkrocken på E18 hade inget med träffen att göra?
Vad var det för nötter som försökte tvinga folk att burna - och hur gör man det egentligen?
Håller med, nötterna som ställer sig framför en när man ska iväg...Seriöst? Vill man lägga en burn så gör man det utan att nån clown med mask ställer sig ivägen.
Stod på andra sidan vägen av dom två nötterna som drev på allt! ett bondgäng a volvoraggare stod o skrek varav ja hörde en skön kommentar av en annan " håll käften du har inte ens råd att köpa ens vita blinkers så va tyst bara" haha
Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud