dags för uppdate här igen
känns som jag e urusel på att grejja med bilen men nu har de hänt lite saker iaf. börjat med Usa blinkers nu iaf, kommer bli en vad jag vet rätt så unik lösning och kommer inte behöva limma nånting. Kan göra en Faq sen när allt e klart om intresse finns.
fick mina delar från l-m-r i tisdags, oljefilter, packning te oljeplugg samt pluggen, l-m-r dekal och toppblocksbultar
upload picsen blev de en vända te tageneskroten för o roffa åt sig två nya strålkastare
ska testa o besiktiga med usa blinkers först, kan inte hitta någonstans att man ej får ha orange positionsljus... nya v40 osv har ju det så värt o testa iaf. helt okej skick för en femhundring :)dock e blinkersglasen mina, fick inte dem på köpet
upload pic upload photosreflektorerna va hela o fina!
image uploadäven glasen var fina bakom all skit!
pic hostingblinkersen innan jag slipat ner fästen
upload fotoefter
image hosting sitesimage hostingstrålkastaren innan kap
upload photosefter
photo sharing sitespassar fint!
free image hostingimage sharingklippte till lite plåtbitar, två te varje sida
free image hostingbockat o borrat 6,5mm hål
photo storageena ska sitta här
free image hostingoch den andre här, ska va en gängstång mellan dem och så mutter på varje sida. Tror ni de kommer funka?
picture hostingborrat några småhål så limmet skall tränga in ordentligt samt rundat av kanterna lite grann.
image hostingfram med epoxylim! borde hålla tycker jag. e ju inte all världens kraft på ett par blinkers ändå..
upload picsfastlimmat
picture sharingblev lite krångel på blinkersen men ett hänglås o en tändsticka löste mitt problem!
picture hostingnu ska de torka över natten sen så ska samma procedur upprepas på undersidan också
sen får vi hoppas på de bästa o se om min plan fungerar! Mer bilder imorrn! lägg gärna en kommentar
ha de gött!