Djo skrev:
rockabilly-rebell skrev:
GoHamster skrev:
ah men dom sitter väll så med torks eller insekts bult? satt de min med nämligen
på min satt hälften med insex och hälften vanliga 6kant.... så jobbigt va de
volvoglracing skrev:
Snygg panel, måste ta i tu med min instrumentbräda bara jag får möjlighet, inte så bra kontakt där men din verkar lysa iaf smile
tack
nu saknas bara askkoppeni trä också! jo de lös bättre än förväntat
dock lyser de inte överallt och ljusdimmern lyser vitt
men annars e jag helnöjd
Djo skrev:
Snyggt med träpaneler och fan va nice med belysning i knaparna saknar det på 240ina men du har ni någon dekaltilverkare i närheten kanske han kunde ha ha gjort en i samma mönster som 940i träet så kunde du ha satt de som en dekal runt stereon?
tack
men du här väll träpaneler i din redan? e inte de rätt ovanligt på 240? samma sak med hijackers, blev redigt avis när jag såg de
hitta en sida i danmark som säljer såna dekaler färdigskurna te i stort sätt alla volvos, kostade runt 1000 lappen kan länka i PM om de låter intressant
Jag har träpaneler har alldrig sett det i verkligheten för och har bara sett en enda som har dom riktiga träpanelerna i en 240 mer och 1annons på träpaneler
Hi jackers är skifränt men inte specielt efektivt.
okej ja du får du handla lite danskt dårå
fräckt med lite ovanlig utrustning
du har väll kvar träpanelerna hoppas jag
liten uppdate
stackars 945a som får stå ute o frysa
men startar gör den efter lite nöt på starten
photo sharing websiteshämta ut ett paket !
upload photosmina ledlampor te usa blinkers
photo sharing websitesmonterat, men dem lyser och blinkar bara vitt -.- jävla kineser :roll: så ska köpa enbart orangea ledlampor nu o köra med de istället. Dock lös de snyggt!
upload picskom på att jag hade en omonterad dekal liggandes
image uploadblev riktigt bra! tog samtidigt bort michelindekalen jag hade innan, den va ful där den satt och jag kör inte ens med michelindäck så kändes meningslöst att ha den där! detta såg mö bättre ut
funderar även på o plocka bort emblemen men är rädd för att det inte går att polera upp... bilen e trots allt gammal och lacken har sett bättre dagar...
photo uploaderplocka ur baslådan för i helgen ska jag börja bygga en ny baslåda
kommer bli två 12" mutantbasar med som ska bryggas te ett kenwood steg på 400 watt, räcker gott o väl!
image hosting sitesavslutningsvis en bild på hur satans dyrt det e o tanka
halva studiebidraget borta första dagen!
pic hostingallt för idag
hoppas på många bilder i helgen på baslådebygget! stay tuned! Ha de gött