Blir riktigt snyggt med lackade addon Den svart/grå i kofångarna skär av lite Snyggare som de är nu
Prem lagd+++
tackar tanken är att först snygga te kofångaren bak med värmepistol, blir de inte helt 100 då heller så classic lackerar jag den bara har du nåt projekt som man kan följa ?
Eliiaasson skrev:
Ser bra ut smile vad kosta stänkskydden? smile
Tackar Tror jag betala ca 650 på volvo tyckte det va sköjj att dom fortfarande hade dom i lager.. får dock anpassa addonkjolarna lite nu så stänkskydden passar...
Har faktiskt inget upplagt här, men ja håller på o fixar med bilen titt som tätt Nu sista var de ställbar WG,Chippat bränsle+tändning samt annat filter Kommer mer, har gjort en hel del med den men har inte orkat skapa projekt tråd ännu ^^
Har faktiskt inget upplagt här, men ja håller på o fixar med bilen titt som tätt Nu sista var de ställbar WG,Chippat bränsle+tändning samt annat filter Kommer mer, har gjort en hel del med den men har inte orkat skapa projekt tråd ännu ^^
haha okej det e ju lite jobb, gött, finns mer kul o göra på en turbo! släng upp en tråd så blir de sketnajs!
mmathson skrev:
Kommer följas! Hoppas man själv får lite idéer. Lycka till!
tackar tackar hoppas man kan bidra! kommer ha noggranna bilder på hur jag monterar usa blinkersarna sen har planer och funderingar på att ta fästerna från gamla lampan och limma på usa blinkersen o se om de passar... e tveksam men måste ändå prova!
Polvik skrev:
Finns stänkskydd kvar hos volvo :-O Måste ringa och fråga
ajjemän tur att man bor i göteborg så fick dom i näven dagen efter! gör du så!!
Djo skrev:
Kommer bli bra det där smile
tackar erik när kommer det projekttråd om din 240? eller får man vända sig te 200 klubbens hemsida?
du får vända dig till 200 klubben (som för övrigt lagts ner) hemsida eller ja forum men funderar på att lägga in projekt tråden på denna sida med men vet ej om jag orkar men det får vi se.
du får vända dig till 200 klubben (som för övrigt lagts ner) hemsida eller ja forum men funderar på att lägga in projekt tråden på denna sida med men vet ej om jag orkar men det får vi se. smile
asså? ingen som vill ha 240 längre . Jag tycker det låter som en bra ide erik! håller på o kriga med fastrostade bromsslangar och alla möjliga muttrar o bultar som inte vill som jag! suck... ibland hatar man bilar