Köpte min första bil för ett tag sedan. Väldigt nöjd med henne men känner att det saknas lite. Det ska det bli ändring på nu. Startar därför denna tråden för att alla ska kunna hänga med över vad som händer!
Vaknade utav telefonen idag. Det var ett trevligt samtal, min bil var nämligen klar på verkstaden, ska åka och hämta den imorgon. Förhoppningsvis ser det riktigt grymt ut. Bilder kommer!
En sak bara, strålkastarna går väl an, men finns det inte cleanare baklysen? Klarglas är ok, men lexus-lampor är så fult, inte många bilar de passar på tycker jag..
Meninstick Ja var själv rädd,men nu så börjar det styra upp sig!
HotSauce Kommer bli svart. Tycker det är absolut snyggast! Ska bara hitta en bra lackerare. Var inne på att göra det på Viskastrandskolan men det gick inte. Men det kommer jag lovar!
Det steget kommer nog att kräma på så att det räcker och blir över Det är ett Kitt med 4 st 6,5" FaitalPro 6FE200 två SPL Dynamics horndiskanter med var sitt delningsfilter. Ska nog bli bra detta! Roligt att se att det börjar rulla på hos dig med Derbi!
HotSauce Kommer bli svart. Tycker det är absolut snyggast! Ska bara hitta en bra lackerare. Var inne på att göra det på Viskastrandskolan men det gick inte. Men det kommer jag lovar!
Vilken kulör? ska du köra OEM kulören eller nått annat fräsigt? Tror säkerligen att de kommer bli bra detta, utan tvekan Men du kunde köpt min VTI-S istället haha ;D
Tror nog att det blir OEM, men man vet aldrig Ska iväg imorgon och kolla hos en lackerare. Haha Mina polare menade på att jag skulle köpa din och räknade ut att jag skulle spara massor utav stålar. Men det är ju resan som är det roliga
Hej hej! Länge sedan det hände något här. Jag ber om ursäkt, men har blivit lite lite för lite tid över. Saker planeras och snart får ni en bättre update.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!