Planerna för bilen är stance/jdm att blanda väl utvalda delar för att få till det Exakta stuket. När jag köpte bilen såg det ut som att den var tagen direkt ur en fast & furious film och så kan vi ju inte ha det.
Det har inte hänt så mycket pga motivationsbrist och lite dålig ekonomi just nu, har iallafall beställt en asr subframe platta och så fort lönen kommer blir det nog färg på lite delar skulle jag tro
Får ju följa din tråd också! Vilken förändring sedan du köpte den, till det bättre såklart. Har du funderat på att byta koffertlucka eller du gillar den igenlagd?
Det är nog det jag hatar mest på hela bilen men det är ju omöjligt att hitta dessa bakluckor
Kajsis skrev:
Får ju följa din tråd också! Vilken förändring sedan du köpte den, till det bättre såklart. Har du funderat på att byta koffertlucka eller du gillar den igenlagd?
Det är nog det jag hatar mest på hela bilen men det är ju omöjligt att hitta dessa bakluckor
Kajsis skrev:
Det kan nog stämma ja! Vi hittade en fin på returbilen förra sommaren, så det är väl typ sånna ställen man får hålla koll på så tråkigt när folk förstör dom!!
Okej helt omöjligt är det väll inte Har ju hittat på skroten men dem var för rostiga, akrperformance hade i glasfiber som jag funderade på fast sen slutade dem att sälja den kollade med honda i usa för att få med liten regplats men dem var också slutsålda, Har hittat i kolfiber nu så det kanske blir en utväg
Bullet--- skrev:
permobil-91 skrev:
Kul, Det tycker jag du ska göra
Kajsis skrev:
Inte helt omöjligt Men det börjar bli svårt, själv hittat 2 stycken under tiden jag haft civicen, den ena sitter på och den andra fick jag sålt under samma månad jag hittade den på skroten. Funderar på att fixa en eftermarknads i plast men vet ingen som använt den modellen, så passform vet jag ej.
Jo det är det verkligen, bakluckan är ju en av de snyggaste delarna på bilen och nu hatar jag den
permobil-91 skrev:
Okej helt omöjligt är det väll inte Har ju hittat på skroten men dem var för rostiga, akrperformance hade i glasfiber som jag funderade på fast sen slutade dem att sälja den kollade med honda i usa för att få med liten regplats men dem var också slutsålda, Har hittat i kolfiber nu så det kanske blir en utväg
Bullet--- skrev:
permobil-91 skrev:
Kul, Det tycker jag du ska göra
Inte helt omöjligt Men det börjar bli svårt, själv hittat 2 stycken under tiden jag haft civicen, den ena sitter på och den andra fick jag sålt under samma månad jag hittade den på skroten. Funderar på att fixa en eftermarknads i plast men vet ingen som använt den modellen, så passform vet jag ej.