Haft intrycket av att det är många som inte diggar den där bilen, men tycker själv den är jävligt cool (utseendemässigt). Hur är bilen o köra, är det en rolig bil att cruisa omkring i?
va e de du använde för att få fram "stjärnorna" vid lampor ect? E de nåt filter eller bara photoshop?
Det är inge photoshop eller nått, det blir så i kameran, ljuset leker med linsen.
THEBADGUY skrev:
Den bilen är såååå fin! Mjaa....22" är väl att ta i ...räcker de inte med 20"?^^
Nej, det räcker inte med 20". Det är fortfarande för mycket gummi då. Du anar inte hur j-la stora dom här däcken är alltså. När jag beställde dom och skulle hämta ut dom på posten undrade hon i kassan om det var till en traktor. Sen chansade hon på en stor SUV... När jag sa att det var till en familjebil så gav hon mig bara ett leende, typ "lustig du är då".
Här är en magnum med 24", fyller ut hjulhuset rätt precis.
På tal om feta crome fälgar så såg jag på MTV så visade dem från någon bilutställning där. Så var det nån "gangsta" som hade en H2 Hummer som han köpt för 150.000 $ och sen köpt extrautrustning för 175.000 $ bland annat 28" crome fälgar! Dem var hyffsat stora.