3839
Sök

Temperaturmätaren står under 60

40 Inlägg
1 oktober 2012
Evildan skrev:
it_mutt skrev:
-Camitz- skrev:
När vi luftade min så hade jag min igång på tomgång sen luftade vi där man "ska" göra det alltså högsta punkten vid dem 2 rören vid torped vägen. Funkade klockrent. Kan ju va att du har luft kvar.. mest troligt. vart ventilera du någonstans? (orkar inte läsa igenom allt igen;) )

En av dessa saker som faktiskt fungerar kanon så som det är tänkt wink smile

Det var som faen, visste faktiskt inte att AUDI hade luftningsnipplar även på så "nya" produkter, det var inte dumt alls då det är en så enkel artikel att bygga dit och underlättar så mkt.
"Four rings to rule them all" cool

Audi is the shit wink

B5's nothing else.

Avstängd
10 388 Inlägg
1 oktober 2012
Evildan skrev:
it_mutt skrev:
-Camitz- skrev:
När vi luftade min så hade jag min igång på tomgång sen luftade vi där man "ska" göra det alltså högsta punkten vid dem 2 rören vid torped vägen. Funkade klockrent. Kan ju va att du har luft kvar.. mest troligt. vart ventilera du någonstans? (orkar inte läsa igenom allt igen;) )

En av dessa saker som faktiskt fungerar kanon så som det är tänkt wink smile

Det var som faen, visste faktiskt inte att AUDI hade luftningsnipplar även på så "nya" produkter, det var inte dumt alls då det är en så enkel artikel att bygga dit och underlättar så mkt.
"Four rings to rule them all" cool

Nej nej, inga nipplar här inte. Ett hål i slangen som man får dra utanför röret till värmepaketet. Så lite bök, men fungerande iaf ypperligt smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

70 Inlägg
12 januari 2013
Hej jag köpte en bmw 520 91a och så är de ett problem så klart, de är så att temperaturen(motorn) stiger ej till 90 grader utan de är under typ 60-70 HELA TIDEN och de är sjukt bra värme i bilen osv, så vad kan de vara? den känns inte konstig på något sätt o motorn går som en klocka?

så va kan de vara?

Den som inte kommer ihåg det förflutna är dömd att återuppleva det.

29 Inlägg
15 januari 2013
robbinT skrev:
Kan ju även vara så att termostaten står öppen hela tiden så den aldrig blir ordentligt varm.

termostaten brukar de alltid vara om temp mätarn inte stiger tillräckligt

Saab - se allas avundsjuka blickar.

Sök