Ursäkta lite dåligt med uppdateringar men det har inte hänt något med bilen den senaste tiden.. Men! Nu har jag tagit isär mätarhuset för att byta till röda och blåa dioder. Bakluckan är demonterad och då märkte jag att den var i skick som ett lass skit.. Så en bättre begagnad baklucka från skroten kommer införskaffas. Just nu håller jag på och lackar handtagskåpor,snowcap,lyktlister. Lyktlisternas hål har också lagts igen såklart. Men nu lite bilder på det hela!
Nu har jag beställt lite godis från både Scstyling och diodhuset! En ny baklucka kommer inhandlas på onsdag förmodligen! Sedan blir det nog lack av lite handtagskåpor och ögonlock , snowcap samt vinge nästa vecka! Och tack för den grymma servicen vparts!! hade köpt ögonlock till 940in men de passade 740.. Men utan problem så skickade de nya till 940! kan starkt rekommendera detta kundvänliga företag!! tack så länge så får ni med spänning se vad för godis jag får nästa vecka!
Idag har det hänt lite på bilen, först började jag med att ta bort alla sänkningsklämmor för jag vill inte ha dom kvar. Sedan åkte toningstejpen till rutorna av och ny snygg ska dit Sen ställde jag upp henne på bockar och tog bort bromsok samt bromsskiva, ska snygga till bromsok och bromsskiva samt byta bromsbelägg.
Sen blev de lite förberedelser inför de nya delarna som kommer nästa vecka! Men nu BILDER!