hur har du tänkt med turbo blir de till exempel oöppnad underdel, mappad eller chipad. hur högt laddtryck med mera
Ja nångång! Är fattig student så har inte råd än hehe! Originalstalar med vanos kolvar, arp bultar, coopiering packning, konvertera till e85 osv! Ska först öppna motorn å kolla lite, för har misstankar om att det varit en turbo maskin förut laddtryck 0,8 eller nå kul
Jaaa men tjenare tjenare! Det va ju inte i förrgår!
Vart på skroten å kirrat lite delar då det kom ut 2 fina e36or, en cab som jag plockade inredningen ifrån och hjälpte en ny vän till mig som har ett cab projekt! Sedan en dörr till mig då jag har en inbrottsskada som skett enligt förra ägare!
Sen har min underbara moster hjälpt mig att köpa dessa som var i Falun! 1000kr för 17'' Super DTM som jag ska renovera! den ena fälgen är lite bucklig, men det ordnar sig nog, nån som har bra tips på att fixa bucklor? eller är det bara att lämna in?
Sen för nån dag sen så gjorde jag nya stolsfästen lite snabbt till en polare som ska byta till fällbara sportstolar i sin e36a! Så börjar vi Sen tänkte jag mig såhär! Lite fina svetsar på det! sen är vi snart klara