Länge sen det hände något här så här kommer en liten uppdatering.
Inför sommaren så har jag köpt nya fälgar som ska lackas svarta, har lämnat in två av dom till Intera som riktar och fyller i två ganska stora skador. Dom andra två behöver bara slipas och lackas.
Har börjat spåna på hur stolarna ska monteras och jag har även slaktat förarstolen och fått loss underredet.
Här har jag bara ställt in stolen på skenorna för att få en grov bild av hur det kan bli.
Köpte en motor av CelicaMannen här på garaget (Tack Johan), som ska få lite kärlek av farsan som ville ha något att pyssla med nu när han är "pensionär", han ska väll mest kolla alla mått, och se till att den är välbalanserad för utvändigt är den redan jävligt fin.
Plockat bort bromssköldarna på naven bak då dom var lite väl risiga, men eftersom bilen inte direkt ska gå i rallyskogarna så får det vara, plus att det nu kan gå att montera ST205 bromsar om jag känner för det senare då sköldarna annars tar i. har även pressat i dom sista bussningarna bak så nu när det börjar bli lite vår ute så kan man börja montera prylar igen
Januari var tungt, då jag förlorade en kär vän och kollega, men nu känner jag att jag kan börja ta tag i projektet igen och få ut bilen tills gatorna blivit sopade