har hänt lite med bilen dom senaste dagarna:) ja fick för mig att fina till motor utrymmet lite:) blev till att lacka oljelock,servolock,vattenlock,broms vätske lock, spolarlock.hållaren till tändspollen, plus att polera upp den ena aluminum biten som håller upp gas varjen blir den andra senare med:) har även fått för mig att plocka isär motorn på min 744a för ja det kunnde ju vara kul o testa o få lite mer erfarenhet tills jag ska bytta topplocks paknig plus kamrem på turboskåpet:) blir nog även att bytta vatten pump med( högpolerad:) men nu till (lite bilder)
skulle monterat blueride i fram rutan men den sprak helt:( men har en till som skall på senare när morsan kan hjälpa mig att montera den
en bild på backspeglen iaf:)
har som sagt börjat meka lite med denna:)
lite saker som kom loss;)
lite smått som skall göras i ordnig
fick bli att göra ren inuti med:)
blev bra efter all avfettnig:)
sitter o funderar hur ja skall ha de... svart blå o polerad hade jag tänkt men vet inget mer än att texten ska vara blå:)
blev lackad för det vart så jobbigt att få den högpollerad:(
blir te att lacka en gång te innnan montering:)
blev ju lite saker lackat iaf
inann nya locken monterades
efter lite montera plus den lilla alu biten:)
blit nog bättre när den andra blir polerad:
blev bra enligt mig iaf:)
har en liten fråga:) är det denna slangen turbotrycksmätaren ska kopplas till? ja misstänker detta men är inte helt säcker??
slangen gick hit iaf
om inte ja ää helt ute o cyklar så är detta btr:en o där kan man vell inte kolla turbotrycket??
börjar ta sig nu iaf:)
ja det va allt för idag kommer mer npgon annan dag:)