Har börjar att göra iordning en volvo 745:a som stått sedan 2005. Jag ska byta indredning, styla den lite, laga rost och ev. lacka den:) Kommer också bli ett ljudbygge i den, det är min första bil så därför kanske inte så bra på... Visa mer
Inte gjort det förut, men har läst ganska mycket här på gorg om hur man ska plasta och man kunde göra lite olika, men jag ska göra såhär: Först klä med en flece filt sen ha på polyester sen spackla å slipa tills de blir slätt sen klä in med högtalarmatta
Mest städat i garaget idag men jag gjorde iallafall lite. Höll på med dörrsidorna för ja hade glömt sätta dit lite plastsaker å dörrlåspinnar å högtalargallershållare bakom dörrsidan, och så kopplade jag in högtalarna bak sen drog jag en rca kabel från rca ut uttaget på slutsteget till det andra in uttaget och nu funkar både basen och högtalarna bak
Var till örebro idag och köpte lite saker Vart 4 mjuka skärbrädor, högtalarmatta, spraylim, polyester, härdare och 3 wunderbaum Skärbrädor är bra till mkt Rallystänkisar på Sen spände jag filt över högtalarhållarna Blir att lägga på polyester imorn
Har lagt på polyester på högtalarhållarna och rivit bort den gamla mattan på den där skivan man viker upp när man ska komma åt t.ex. reservhjulet idag. Bilder kommer nog imorn
Nu kommer bilderna ! Lagt på polyetser, bilden luras lite det ser ut som det är jätte ojämt men det är det inte. La på spackel idag Ska slipa och limma på högtalarmatta imorn Hoppas på lite fler kommentarer den här gången!
Nu är jag klar med högtalarhållarna och så har jag klätt om golvplattan också Tycker de vart ganska bra om ja får säga de själv Och så har jag bytt ut plastbiten mot plastnät i dom tre hålen i mitten av frontläppen
Hehe ja jag gillar att vara lite ovanlig Beställt framblinkers idag Får hoppas dom kommer innan helgen så jag kan montera dom i helgen Dom här som jag beställt : http://www.realcar.se/product.php?id_product=21979
Hänt ganska mycket idag Har vart och köpt ett torkarställ med torkarmotor och hämtat ett paket på posten och monterat det också. Det jag köpte/hämtade idag Också har jag satt på V40 torkararmarna också