Tackar trevligt, lägger en prem på din tråd så kanske man får lite tips om jag inte missminner mej så kommer det från en 440? kan kolla upp det imorgon.
Ny bussning, nya skruvar, nya oljepluggar och stumma fästen
Sitter på plats, gick ju fint att hänga dit den själv tur man har lite mage att lägga bakaxeln på
Framifrån
Nya glidpinnar, damasker och skruvar, fint som snus
Det var allt för denna gång, kommer dröja lite längre mellan uppdateringarna nu när det är ca 30 mil enkel resa till garaget =p men misströsta ej för det kommer hända saker iaf väntar fortfarande på motor m.m.
Väldigt tjusigt du f¨år det under kärran gillar färkombinationen med rött å vitt, får mig att ångra att jag blåste allt svart. det hade ju varit roligare med lite färg. Köpte du något sånt renoveringskit till bromsarna eller vart köpte du de nya delarna?
Väldigt tjusigt du f¨år det under kärran gillar färkombinationen med rött å vitt, får mig att ångra att jag blåste allt svart. det hade ju varit roligare med lite färg. Köpte du något sånt renoveringskit till bromsarna eller vart köpte du de nya delarna?
Tack så mkt var inne på att måla allt svart först jag med men tänkte att va fan Renoveringskit stämmer bra det, om jag inte minns helt fel så är det inhandlat från mekonomen men kan kolla upp det om du vill?
Mycket inspirerande update Dags att ge sig ut till garaget och fortsätta
Härligt, har ju spanat in din länge och vill se den färdig så ut och ös på nu
Kul att höra:D Felet är att jag skaffade mig en till s2 coupe förra året då jag saknade tiden med en vardagsbil med lite tryck i... Så nu har jag hyrt en grannes garage och gör en förebyggande motorrenovering m.m. på den. Sen ska jag sätta fart på bygget av den svarta som stått och samlat damm i 2-3år nu..
Mycket inspirerande update Dags att ge sig ut till garaget och fortsätta
Kul att höra:D Felet är att jag skaffade mig en till s2 coupe förra året då jag saknade tiden med en vardagsbil med lite tryck i... Så nu har jag hyrt en grannes garage och gör en förebyggande motorrenovering m.m. på den. Sen ska jag sätta fart på bygget av den svarta som stått och samlat damm i 2-3år nu..
Åh fan, mkt kvar att göra på vardagsbilen då? Låter bra det
Goda nyheter pratat med Tomas på CP-service och motorn kommer i slutet av månaden så måste planera in en resa till garaget så man får börja skruva lite