ta det lungt det kommer bättre dar har sj problem med bilprovningen angående mitt släpvagnsbygge så får se om det går att genomföra bygget=( men men det är bara att bita ihop=)
Jo får hoppas de löser sig i morrn! Okej, har du provat besiktat på Carspect ? Ja tänkte bestikta bubblan där sen, har hört att dom ska vara jäkligt bra att ha o göra med
aero85 skrev:
Hakiki skrev:
Nee blev rätt trött på biljäveln i dag ..
aero85 skrev:
låter roligt=)
ta det lungt det kommer bättre dar har sj problem med bilprovningen angående mitt släpvagnsbygge så får se om det går att genomföra bygget=( men men det är bara att bita ihop=)
Jo får hoppas de löser sig i morrn! Okej, har du provat besiktat på Carspect ? Ja tänkte bestikta bubblan där sen, har hört att dom ska vara jäkligt bra att ha o göra med
aero85 skrev:
Hakiki skrev:
Nee blev rätt trött på biljäveln i dag ..
nja carspekt har jag inte hört så mycket bra av problemet är att släpet ska regbesiktas och det är en sju helvetes massa eu typ intyg som verkar ändra sig stup i ett=/
Håller fortfarande på med värmekanalerna, inte den bästa passformen på klcokerholm eller va fan dom heter.. måste kapa upp lite mer bak och fram, men de blir på fredag.. har vart lite annat i veckan som har tagit tid! Får hoppas de går bra och att karossen snart är på och dörrarna passar
Då var karossen på igen efter lite små strul, nu ska bara värmekanalerna svetsas fast, sen ska ja montera ihop så ja kan provstarta bilen och se så den funkar Och de får vi hoppas att den gör!
Va ett tag sen man uppdatera men blir en kort nu .. Nu är bilen färdig svetsad och står på dom gamla ostarna igen, ska försöka gå hem den till garaget nu i veckan så man kan slänga ihop den och besikta den innan man börjar med fin liret!
Vart kan man få tag i länge bromsslangar fram till ? Köpte ju nya fram på Vw importen, men dom verkar va för korta för ja kan inte göra fulla ratt utslag för då blir slangen för spänd! Nån som vart med om de tidigare ?
Vart kan man få tag i länge bromsslangar fram till ? Köpte ju nya fram på Vw importen, men dom verkar va för korta för ja kan inte göra fulla ratt utslag för då blir slangen för spänd! Nån som vart med om de tidigare ?
Joo precis, men ja visste inte att man behövde längre om man körde med sänkspindlar.. men tydligen! Vet du vart man kan få tag på längre ?
Brohmee skrev:
Hakiki skrev:
Joo precis, men ja visste inte att man behövde längre om man körde med sänkspindlar.. men tydligen! Vet du vart man kan få tag på längre ?
Brohmee skrev:
Hakiki skrev: