Till min förr-förra Passat -99 kopplade jag ur airbagen, köpte ett original motstånd för 400 kr..Billigt och bra. Visst kan man få det ännu billigare om man löder ihop ett eget motstånd från nån elkedja som säljer sånt men då måste man mäta sig fram och montera på egen risk.
Till min förr-förra Passat -99 kopplade jag ur airbagen, köpte ett original motstånd för 400 kr..Billigt och bra. Visst kan man få det ännu billigare om man löder ihop ett eget motstånd från nån elkedja som säljer sånt men då måste man mäta sig fram och montera på egen risk.
Ja, fast...det faller ju inte riktigt under "urkopplingsfunktion", då går ALLA att koppla ur
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
går det och stänga av airbagen på v70 99a sj hur då mvh
har du läst hela tråden? inlägg #20
Christian S skrev:
Volvo142_73a skrev:
Vad är det för bil du är ute efter?
Volvo 855 har ju inte airbag alls på passagerarsidan vad jag förstått.
Volvo V70 gick ju att få utan airbag så finns många som inte har airbag på passagerarsidan. Och dom som har airbag har tydligen nyckelurkoppling enligt en volvohandlare jag pratat med
har för mig att det visst finns 850, iallafall på dom senare årsmodellerna. beror på vilken V70 du menar för på första generationen V70 som fanns 97-00 så kan man inte koppla ur den med nyckel, på andra generationen (V70N) som fanns 00-08 är jag osäker, på den tredje generationen (V70II) 08-> så kan man stänga av med nyckel.
så nej det gör det inte utan du måste lämna in den.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.