Projekt "Devil Under Construction" Audi A4 TDI -09
Göra den från en vanlig "familjebil" till en snygg,lagom stylad bil.. temat kommer vara "cleant" utan överdrivet många stickers, stora osthyvlar osv.. Det jag kan avslöja som kommer hända är sänkning, ett par... Visa mer
Heeeej! Har inte varit inne här på ett tag.. Men har nu gjort en beställning på en RS-grill till Tysken! Mycket bättre än orginalgrillen eller va tycker ni??
Tjenna Nä inte så mycket nu tyvärr.. Den står i vinterförvaringen just nu.. Men det är tänkt att den ska sänkas ner mkt nu efterson ja flyttat te storstan och en storservice samt rekond .. hehe
Hejsan! Fick idag hem mitt paket från Ukraina efter 18 dagars väntan.. Men äntligen hemkommet! Ett par dimljus med galler! Dock så ska jag göra egengjorda galler för att passa in mer med grillen och få en bättre helhet
Blev ett riktigt lyft med dimljus! Tror dom har ett tillbehörspaket för att eftermontera dimljus på Audi, så enklast är väl att ringa och kolla med dom! Sen behöver det säkert kodas in för att de ska fungera också! Är inte helt säker men ring till en Audi verkstad och hör med dom!