har nästan blivit klar med en del till förgasarna än så länge, har dock lite finputs kvar att göra i hörn osv men det gör jag sedan när resten av grejerna håller samma nivå
lite delar som väntar på polering
tar bara och slänger upp dom bilder jag har tagit så ni ser lite vad som har hänt iaf.
har skrapat lite skit å underredsmassa
fin originalkulör under plåten.
lite blästrade delar
ett tomt block som ska fixas upp så småningom
jag har även börjat fundera på en annan färg än vit. dels för att det redan finns många vita i otroligt fint skick och då känns det som att man bara blir "en i mängden". och dels för att jag hellre vill ha något unikt som sticker ut lite mer,något som JAG kommer att trivas med och som man gärna får lite mer uppmärksamhet med.
vet att det kommer vara några stycken nu som skriker rätt ut "original ska det vara!!" "låt den inte dö customdöden" osv osv.. men ni behöver inte predika för den kommer att gå att återställa till original om man känner för det och jag vill faktiskt göra den på mitt sätt och än så länge så råder det ju inte någon otrolig brist på dessa bilar så jag tycker att det inte gör allt för mycket.. går ju alltid att lacka om ifall man tycker det är roligt..
iaf så funderar jag just nu på att lackera den orange. ungefär så här men gärna lite mörkare,där färgen är som mörkast så börjar vi nog närma oss
vad tror ni? jag tror nog iaf att det skulle kunna bli riktigt snyggt tillsammans med en svart inredning och lite krom
jag får be om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna men det har blivit så att man ej har haft med sig varken system eller kompaktkamera då man oftast är rätt skitig om händerna.. men jag ska bli bättre på det i fortsättningen
kommer upp lite bilder imorgon också ifall jag tar mig ner till garaget