Devil Eyes har jag sett...Angel Eyes har jag sett...men Demon Eyes? Nått nytt?
(Nej jag är inte ironisk, utan undrar helt enkelt om jag missat något)
Brukar det inte kallas demon eyes när själva linsen i projektorn lyses upp (med vanligtvis rött ljus)? Exempelvis som denna bil har gjort med projektorerna: Men som du säger så är det troligen ett mer eller mindre påhittat namn, likt Angel Eyes och Devil Eyes.
Du skapar denna effekt exempelvis om du monterar LEDs som lyser innanför projektorns ''hölje''. Då lyser ljuset inne i projektorn och linsen lyses upp.
Tänkte själv fixa ''Demon Eyes'' i mina projektorer, men fick inte ljuset att bli så jämnt och fint som jag ville så jag sket i det...
Devil Eyes har jag sett...Angel Eyes har jag sett...men Demon Eyes? Nått nytt?
(Nej jag är inte ironisk, utan undrar helt enkelt om jag missat något)
Brukar det inte kallas demon eyes när själva linsen i projektorn lyses upp (med vanligtvis rött ljus)? Exempelvis som denna bil har gjort med projektorerna: http://my6thgen.org/upload/images/104.jpg Men som du säger så är det troligen ett mer eller mindre påhittat namn, likt Angel Eyes och Devil Eyes.
Du skapar denna effekt exempelvis om du monterar LEDs som lyser innanför projektorns ''hölje''. Då lyser ljuset inne i projektorn och linsen lyses upp.
Tänkte själv fixa ''Demon Eyes'' i mina projektorer, men fick inte ljuset att bli så jämnt och fint som jag ville så jag sket i det...
Ah, ja men det har jag sett, bara inte hört något namn på det "tilltaget", men då är jag med på banan igen
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
ja typ, asså det är en blandning mellan angel eye och demon eye, demon eye ska vara inuti angel eye,, sällan någon säljer sådana kompletta,, men försöker,, annars får man väl köra på angel eye
ja typ, asså det är en blandning mellan angel eye och demon eye, demon eye ska vara inuti angel eye,, sällan någon säljer sådana kompletta,, men försöker,, annars får man väl köra på angel eye
Med tanke på hur olagligt det torde vara, så är det nog inte så konstigt att det är få som säljer dem, ännu mindre tillverkar dem, i och med att kundunderlaget borde vara i det närmsta ett minimum.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Med tanke på hur olagligt det torde vara, så är det nog inte så konstigt att det är få som säljer dem, ännu mindre tillverkar dem, i och med att kundunderlaget borde vara i det närmsta ett minimum.
Ja de blir olagliga om de lyser med rött ljus. För framåt får det bara vara gult och vitt ljus.
Ja de blir olagliga om de lyser med rött ljus. För framåt får det bara vara gult och vitt ljus.
Precis.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Bara fråga, när ska man använda det röda? Får farbror polis syn på en med det igång om man inte står parkerad då ligger man nog jäkligt illa till. (Om man inte gör det parkerad med)
Varför läser ingen instruktionsboken??
Och varför kan ingen stava ordentligt längre??