2276
Sök

Volvo 855 T5R "Black Evolution" bygge till 2013 i sammarbete med Bilstereohörnan!

Tänkte dela med mig av mitt halvstora bygge. Bilen är en Volvo 855 T5R från 96 som är T-Svart. det ska inte bli allt för mkt utan hållas på en lagom nivå, less is more!

Strids Garage @facebook
22 419 Visningar
Uppdaterades senast 5 april 2013
799 Inlägg
11 december 2012
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:

låter ju kanon ju:) har funderar ´på å köpa en golf elr liknade till nästa vinter å bygga itongue en stor volvo är väl inte precis de bästa:P

En stor Volvo får man in massa högtalare i. Det kan spela nå sjukt jävla imponerande smile

säg de till min sambo:P känns som ja skulle få i mer i en liten golf smile haha fast de blir nog bättre när hon får kortet å kan åka i sin bil så kan ja gå loss i vofflan på riktigt:)

Haha okej, det är på det viset smile

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
Strids Garage @facebook
101 Inlägg
13 december 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/48/47783/47783-fc066686c3dad9cad1c06ef1292e9834.jpg
längt bort ligger höger bakdörr:) sen vänster och närmast höger framdörr. förlåt för taskig bild, hade bara telefonen med idag

Himma skruare
1 250 Inlägg
13 december 2012
Fint som fan.. smile

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
13 december 2012
Trådstartare
Gizmo_ skrev:
Fint som fan.. smile

aha tongue hoppas på de:)

799 Inlägg
13 december 2012
Blir ju kanon det här. Så jävla sugen på att börja jag med nu. 3:e januari bosätter man sig i garaget! smile

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
13 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
Blir ju kanon det här. Så jävla sugen på att börja jag med nu. 3:e januari bosätter man sig i garaget! smile

tack:) jo såg att du hade fått, annars har ja en plats fast kanske lite långt ner isåfall:P

799 Inlägg
13 december 2012
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

tack:) jo såg att du hade fått, annars har ja en plats fast kanske lite långt ner isåfall:P

Haha ja den jag fick ligger ca 5 min hemifrån.

Dock inte omöjligt att det kan va av intresse längre fram smile Exakt vart finns den?

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
13 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

Haha ja den jag fick ligger ca 5 min hemifrån.

Dock inte omöjligt att det kan va av intresse längre fram smile Exakt vart finns den?

i kolbäck utanför västerås:)

799 Inlägg
13 december 2012
Ja okej. Hittar jag inget i Stockholm så vet jag att det finns iaf. Tar ju en timme o åka bara smile Men kommer bygga klart bilen uppe i Söderhamn så det är isåfall när man behöver få nåt gjort det blir aktuellt.

Jag ska till Västerås och Hörnan på torsdag som kommer. Kanske kan ses o ta en kaffe eller nåt? Vill ju kika på bygget med!

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
14 december 2012
Trådstartare
det låter kanon, ja det skulle va skoj:) så man vet vilka vi är tills i sommar:)

799 Inlägg
14 december 2012
poppe__ skrev:
det låter kanon, ja det skulle va skoj:) så man vet vilka vi är tills i sommar:)

Skicka ditt nummer i ett PM så slår jag dig en signal på torsdag när jag är där!

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
15 december 2012
Trådstartare
liten update så här på dagens slut:

*provmonterat höger bakdörr:)
*börjat få upp formerna på vänster framdörr och höger bakdörr
*godis till lite ljus e påväg hem 

glömde så klart sprutspacklet hemma idag så de sög ju, men hoppas på att få på det på förrar dörren under helgen så är den så gott som klar:)

799 Inlägg
15 december 2012
poppe__ skrev:

glömde så klart sprutspacklet hemma idag så de sög ju, men hoppas på att få på det på förrar dörren under helgen så är den så gott som klar:)

Låter bra. Jag vill provlyssna på torsdag :p Haha

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
15 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:

Låter bra. Jag vill provlyssna på torsdag :p Haha

haha har bara gamla systemet hemma:P

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
15 december 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/48/47783/47783-6d83e8b07f638c39791eb71daa9f5a2a.jpg
så här ser nya bakdörrarna ut:) inte klar på långa vägar men men:P

Himma skruare
1 250 Inlägg
15 december 2012
Kommer bli bra som fan när det e färdigt. smile

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar

275 Inlägg
15 december 2012
Lackas i bilens färg sen ? smile

Strids Garage @facebook