Idag har jag fått lite gjort iallafall!
Nu saknas det dock bilder på demontering och montering, men jag plockade bort mittpanelen, runt acc displayen, växelspak och handbroms, och lackade om den! Den var ej så fräsch, men nu blev det MYCKET bättre iallafall! Det smälter bra in med nya instrumentbrädan också
Det blev svart iallafall!
På denna bild syns skillnaden mellan orginalfärgen! Ska självklart lacka om bakre delen också
Här syns även golvet som börjar bli färdigdämpat!
Här har vi högtalarkablarna jag ska använda! Den grövsta är till midbasarna, den i mitten är till mellanregister, och den minsta är till diskanterna! Jag kör tre olika storlekar så det är lätt att hålla rätt på dem!
Här har vi färdig kabelgenomföring och kablarna som är dragna ut till dörrarna!
Här har vi andra sidan!! Anledningen att hålen ligger på olika ställen, är att det var en grov kabelstam som var ivägen på vänstersidan när jag tog hål i karossen ifjol! (Började på höger(klantig)) I efterhand så ångrar jag att jag inte tog bort kabelstammen och gjorde likadant på bägge sidor, men det blir riktigt bra det här vilket som!!!
Här har vi en till kabel, hmm undra om den ska sitta fast i ratten kanske! Rattlås!!!
Det var allt jag hann med idag! Här har ni en bild på pärlan så ni inte glömmer bort hur den ser ut!