Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Det är perverst, men jag drogs in i nån slags mani förra vintern. Hängde i den här tråden och ville bara ha mer och mer
Haha, vet vad du pratar om. Jag håller mig till mina fyra jag..även om man såklart vill ha mer!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag tänkte jag skulle Xenonkonvertera helljuset i min Saab 9000. H1.
Men vad ska jag köpa för kit? Kan absolut inget om detta. Men som jag fattat det ska jag ha 4300k. 35w eller 55w är frågan. Har tittat lite på Biltemas kit. Men det är 35w. Nån som kan mer än mig som kan hjälpa mig?
Men vad ska jag köpa för kit? Kan absolut inget om detta. Men som jag fattat det ska jag ha 4300k. 35w eller 55w är frågan. Har tittat lite på Biltemas kit. Men det är 35w. Nån som kan mer än mig som kan hjälpa mig?
Kör på detta kitt H1 4300k. Detta har jag på taxin och min privata bil och funkar klockrent.
Kollade med en polares xenonlampa (H7) i min reflektor och faktiskt så passade lampan trots att det är tight i reflektorn. På Toyota Corolla sitter helljuslampan från sidan i reflektorn istället för rakt bakifrån om ni förstår vad jag menar. Så istället för att köpa extraljus ska jag bara konvertera helljuset tänkte jag. Man ska man köpa 35W eller 55W? Och ska man nöja sig med vanligt kit eller speedstarter? Var lite sugen på detta: http://merljus.se/xenonkitt-55-watt/55w … rters-slim Funkar det eller ska man ha något annat?