Bilen ska få sig ny lack, behandla underredet sen ska jag på med ett extraktor grenrör, japtuningchip, walbro soppapump, tension rods från driftworks, apex motorkuddar, driftworks stålavgaspackningar, hårdare koppling, cometic... Visa mer
strandberg31 skrev:Mina ;-)
Erick skrev:Köp inte större än 18" bara, stora fälgar är tyngre och ger sämre väghållning
freddess skrev:Erick skrev:Köp inte större än 18" bara, stora fälgar är tyngre och ger sämre väghållning Tänkte köra 18"
Weber122 skrev:Du kan få köpa mina xxr 530 så får du supran på köpet? freddess skrev:Erick skrev:Köp inte större än 18" bara, stora fälgar är tyngre och ger sämre väghållning Tänkte köra 18"
Naslund93 skrev:Riktigt fin bil du har! Följer!
freddess skrev:Weber122 skrev:Du kan få köpa mina xxr 530 så får du supran på köpet? freddess skrev:Tänkte köra 18" Köper fälgarna o får supran?
Weber122 skrev:Du kan få köpa mina xxr 530 så får du supran på köpet? freddess skrev:Tänkte köra 18"
freddess skrev:Tänkte köra 18"
Weber122 skrev:Japp 130k för fälgarna freddess skrev:Weber122 skrev:Du kan få köpa mina xxr 530 så får du supran på köpet? Köper fälgarna o får supran?
freddess skrev:Weber122 skrev:Du kan få köpa mina xxr 530 så får du supran på köpet? Köper fälgarna o får supran?
Weber122 skrev:Du kan få köpa mina xxr 530 så får du supran på köpet?
Erick skrev:Riktigt nice!Inte sänka! Höj den 3 cm annars kommer du skrapa på curbsen när du kör bana
Wonderboy_ skrev:Vart riktigt bra!
Supra_robin skrev:sweet