Man har ju sett hans youtubekanal och skrattat arslet av sig X antal gånger.
hehe, ibland var det jag bakom SONY High 8 kameran, ngn gång även framför som här nedanför i min MB500sel, numera kändis i Japan? http://www.woopie.jp/video/watch/c607e618888fd9b2 desvärre var länken död och nu är det mesta borttaget, jag vet ej varför.
En tidig morgon med gunnar, jag är inte inblandad i denna var tvungen att jobba då, Gunnar kom stolt från Sthlm med sin tilltänkta husvagnsdragare på väg hem till mörkaste Eriksmåla. Robban var väl däremot enligt rykte inte fullt road av denna film http://www.youtube.com/watch?v=ymEavz4b … p;index=10
Det var mycke annorlunda bilar men den nybyggda roden va ganska snygg
Vet du var dom här byggena finns idag o hur dom ser ut nu
Ok, dom jag känner till är:
Uncertain T är under renovering. Och har så varit ett bra tag nu. Boot Hill Express såldes på auktion för några år sedan. Behöver endast en ny lack då den gamla candyn är sprucken. The Fire Truck är renoverad. Li´l Coffin renoveras till samma skick som på bilden från -64. Blev ombyggd på 70-talet i fronten med bl.a. en nerkapad -34 maskering. The Milk Truck är också renoverad och klar. The Munster Coach ser fortfarande ut som på bilden. The Paddy Wagon är renoverad. Ganska nytaget foto på den. Bil / MC trehjulingen kommer förmodligen att förbli i samma skick som kortet visar. Det var lackat en stor smileygubbe på kupolen på båda sidorna. Fick han bort med slipning med 3000 papper och en polering.
Övriga byggens öden är okända. Står förmodligen i lador och bakgårdar och bara väntar på att nån hittar dom och drar igång en renovering.
Fan vad dom slaktade corvetter för!! Bara för att bygga "missfoster" lite sorgligt faktiskt!
Man får tänka i -60 tals banor när man ser bilder på Vettes och andra ombyggen. På den tiden fanns det massor av dom over there och många byggen baserades på krockade bilar som inte kostade skjortan att köpa in. Och det vildaste man kunde bygga då var bilar med bubble tops. Idag är det väl ingen som sätter kapen i en -57 Vette och gör likadant.