UPDATE!Sådärja, det var ett tag sen ja updatea så nu kändes de att det var dags!
Gled lite med bilen och stannade och tog några bilder lol... Bilen har fortfarande inte regbesiktigas så kände mig lite badass, driver..
Men de har hänt lite grejer nu i alla fall
Fick ett ryck och köpte mig ett schysst kap som ja ska pilla på när ja inte har nått att göra! Tog en vända till Västerås och köpte mig Borbet A fälgar, när jag ändå var där så hämtade ja avgassystemet och grenröret
Nu till de två onödiga bilderna som togs när jag och chilenko gled förra helgen
Man får många blickar med en sån ofärdig bil lol
I alla fall som har nu däcken kommit hem också!
Nankang NS-2 195/45 R16 och NS-2 205/45 R16
Dock är mina fälgar försenade........... skulle kommit första veckan i maj men de "kommer" om två veckor.. så jag räknar med att däcken sitter på fälgarna innan slutet av månaden
Heltäckningsmattan passas in igen nu med de nya stolsfästerna lol, den gamla biten används som extra lite här och var!
Den ena sidan är ganska så klar... typ men ändå inte.. mycket mäta och klippa osv, kommer finnas några fula skarvar här och var men de får man räkna med
Igår vart det en sväng till Jula där ja köpte följande:
Burk Svart Blank Sprayfärg (ska spraya stolsfästerna) Rondellslip till den lilla rost som finns här och var som sen ska grundlackas och sen foliera de hela, kontaktlim, då den förra tog slut.. ska limma mattan här och var och sätta fast lite mer isoleringsmatta, och tillslut en metallborr 11mm så ja kan fästa bältesfästerna!
Såhär ser grenröret ut från tillverkaren JOM. De tråkiga är att den har en liten spricka.. men de fixar svetsen
Sprickan:
Avgassystemet från TA Technix:
Shotguns!
Grenröret och systemet ska fixas till och monteras nångång efter besiktningen
Kapet från förra helgen som ska pillas när det blir verkligen varmare ute och när golfen är helt klar
Borbet A 16x7.5" ET30 4x100 som är såklart i renoveringsbehov, lite kantstötta men mest ärgade..
Hålet som öglan ska sitta i och där man fäster bältena
En lite mer helhetsbild, här ser ni också hur heltäckningsmattan börja ta form!
I veckan ska resten av heltäckningsmattan in och delar av resterande panel.. skärmarna ska kapas till och breddarna ska passas in och sättas fast! En till glädjande nyhet är att fronten kommer nu i veckan
PeaceOut!