Jodå jag gör allt som folk vill ha egentligen kika in på facebook (www.facebook.com/touchbyu) sidan eller på hemsidan www.touchbyu.se. Du hittar en hel del bilder på Facebook!
Inte vart i garaget eller så tyvärr DOCK!!!!! Har ja nappat till mig ett jobb nu i två veckor lolololol, bättre de än att sitta och häcka fan! Så snart blire att beställa lite nya delar WHOOPWOOOP! Tack till Emil192 för tipset om jobbet!
Förresten, jag mailade om lite grejer till bilen (tänker inte säga vad) ;D Och svaret jag fick var positivt! Och då ska ja bara spara ihop lite extra cash och sen blire att ÅKA till de företaget och ja.. ni får helt enkelt tänka på vad som kan hända där. lolololol! Jag kanske är lite tråkig och inte säger vad det är för planer men de kommer bli bra ska ni veta
Nu ska ja käka, sen göra lite uppgifter i skolan och därefter blir det till garaget och pilla! Imorgon är det första jobb dagen som gäller och sen rullar stålarna in
mjo, men om ett tag lever inte på en guldgruva så har inte råd med två projekt. plus! att ja vill koncentrera mig på en bil och kunna ge 100% på en bil det är svårt när man är student och lever på deltids jobb
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!