1879
Sök

Eran mobiltelefon

80 Inlägg
23 december 2006
Har en z610i

Gas Glad!
251 Inlägg
23 december 2006
Sj har man en Motorola A925 som man spelar med och kollar på movie.. Och en Nokia 7610 som man ringer och gör andra roliga saker med! smile

Full Gas Spar Tid.. (",)

Move Your Mind
164 Inlägg
23 december 2006
Sharp Gx25 Ferrari Edition

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

A + B = KUL
66 Inlägg
23 december 2006
Sony Ericsson M600i använder jag. (Symbian smartphone med tangentbord o pekskärm).

Har ända sedan jag var 13 år eller nåt sånt haft Ericsson och Sony Ericsson.
Började med en GA628, 1998. Byter telefon rätt ofta, men några jag aldrig gör mig av med är mina två R310s (hajen). Har även sparat min T610 och en T68 prototyp.

Ångrar lite att jag sålde min gamla K750i, men man kan ju inte ha en telefon tills joysticken är utsliten, så det blir till att byta ofta! tongue

Ska skaffa ny i kvartal 1 nästa år, då Sony Ericsson släpper sin 5 Mpix mobil Sofia.

Ha en GOD JUL allihopa!
//CarBear - som sålt bilen och ska skaffa MC till våren. (jag vet, galen i huvudet att sälja bilen) smile

CarBear - borde snarare heta "MCBear". :)

93 Inlägg
26 december 2006
Sony Ericsson K750i och
Sony Ericsson V800

Gorgilus addictus
4 761 Inlägg
26 december 2006
CarBear skrev:
Sony Ericsson M600i använder jag. (Symbian smartphone med tangentbord o pekskärm).

Har ända sedan jag var 13 år eller nåt sånt haft Ericsson och Sony Ericsson.
Började med en GA628, 1998. Byter telefon rätt ofta, men några jag aldrig gör mig av med är mina två R310s (hajen). Har även sparat min T610 och en T68 prototyp.

Ångrar lite att jag sålde min gamla K750i, men man kan ju inte ha en telefon tills joysticken är utsliten, så det blir till att byta ofta! tongue

Ska skaffa ny i kvartal 1 nästa år, då Sony Ericsson släpper sin 5 Mpix mobil Sofia.

Ha en GOD JUL allihopa!
//CarBear - som sålt bilen och ska skaffa MC till våren. (jag vet, galen i huvudet att sälja bilen) smile

Din lyckos tongue. Vill också ha en Hajfena! Grymmare mobil får man leta efter. Tål f*n ta mig allt. =P. Var riktigt häftigt när en kompis tappade mobilen från ca 25 m höjd. Han trodde att den gått i tusen bitar..men nee...den funkade precis lika bra som innan! Sjukt tongue
Senast redigerat av THEBADGUY (26 december 2006)

Allt för den där jävla hatten!

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
26 december 2006
Sony Ericsson K610i, kan inte säga att jag är jättenöjd med den men den funkar bättre än min gamla Nokia

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Ser värden genom sidorutan. =)
102 Inlägg
26 december 2006
Oopss, verkar som ja ä ute,lol har en Nokia 5410i, och en Nokia 6070,
Ringer, sms o mms:ar bara ändå merom ju... big_smile

Volvo = Jag rullar, vilket det är på hjulen eller taket... =D

Avstängd
124 Inlägg
26 december 2006
SE W810, är riktigt nöjd med den! lyssnar mest på musik och till det är den kanon.

Jag är en tramsare.

38 Inlägg
381 Inlägg
26 december 2006
Razvan skrev:
EyeLighter skrev:
Razvan skrev:
Jaha, då har man hittat en snygg telefon igen...får spara ihop lite cash för att ha råd med den bara...Någon som har den förresten? Nokia 8800 Sirocco Edition.
Länk: http://www.nokia.se/phones/8800sirocco/

Nu så har man införskaffat sig i en 8800 sirocco edition.
Kan säga att du blir inte besviken om du köper en sådan! Riktigt grym å snygg tele

Hej
Köpte en för någon dag sen. Den är grymt snygg smile, batteriet verkar hålla

Japps den är riktigt fet. Ja då e vi nog ensamma om dom i hlm trakten big_smile Ja om batteriet inte skulle hålla så har man juh ett till hehe:p

Smålänning
7 887 Inlägg
4 januari 2007
Ett tips till er som har en Sonyericsson telefon med taskig joystick, och som inte har någon garanti kvar:

Jag har provat, men kan inte ge några garantier på att det funkar för er, men jag tog isär telefonen och sprutade 2-26 på joystickens kontaktytor. Först så funkade det inte alls, men efter ca 1 dag så blev joysticken bra, och nu 3 dagar senare är den som ny!

Det som orsakar problemen är antagligen oxid på kontakterna, då det är svårt att göra en kapslad joydtick, och 2-26 löser oxid.

Nu blev det lite off-topic, men ni som ändå ska köpa en ny mobil kan ju testa detta först. För mig fungerade det utmärkt.

Topic:
Jag har en Sonyericsson K700i, numer med fungerande joystick!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Nordmann....
57 Inlägg
4 januari 2007
....hmm...et bra tips,skal prøve det,måtte kjøpe meg en ny mob for en stund siden pga at joysticken ikke fungerte på min K700i..
twin_cam skrev:
Ett tips till er som har en Sonyericsson telefon med taskig joystick, och som inte har någon garanti kvar:

Jag har provat, men kan inte ge några garantier på att det funkar för er, men jag tog isär telefonen och sprutade 2-26 på joystickens kontaktytor. Först så funkade det inte alls, men efter ca 1 dag så blev joysticken bra, och nu 3 dagar senare är den som ny!

Det som orsakar problemen är antagligen oxid på kontakterna, då det är svårt att göra en kapslad joydtick, och 2-26 löser oxid.

Nu blev det lite off-topic, men ni som ändå ska köpa en ny mobil kan ju testa detta först. För mig fungerade det utmärkt.

Topic:
Jag har en Sonyericsson K700i, numer med fungerande joystick!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 januari 2007
Använder en Motorola A1000. Inget tangentbord utan det är en stor pekskärm istället.
Blandning mellan handdator och mobiltelefon..
Även GPS och lite annat smått och gott smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

54 Inlägg
4 januari 2007
nokia N70 men börjar tröttna på den.... tröttnar alltid fort på mina mobiler.

16 Inlägg
5 januari 2007
K750i & K800i här smile

264 Inlägg
5 januari 2007
Nokia 5100

VAG entusiast
277 Inlägg
16 juni 2007
Har följande:
Siemens A52
http://www.melodiasmoviles.com/graficos/galeria/SIEMENS-A52.jpg
Siemens C45
http://www.mysiemens.cz/ms/foto/c45.jpg
Siemens ME45
http://www.global-b2b-network.com/direct/dbimage/50177272/Siemens_ME45.jpg

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

79 Inlägg
16 juni 2007
Har en Nokia 8890..Old school, den med utdragbart antenn. hehe smile

Sök